لینک های دسترسی

Breaking News

پاکستان انتقادات ایالات متحده را رد کرد


جنرال اشفاق کیانی لوی درستیز قوای مسلح پاکستان
جنرال اشفاق کیانی لوی درستیز قوای مسلح پاکستان

اردوی پاکستان میگوید قوماندان نیرو های آن کشور، در ملاقات روز چهارشنبه با افسر ارشد اردوی ایالات متحده، انتقادات امریکا را در مورد مساعی ضد دهشت افگنی پاکستان رد کرده است.

واکنش دولت پاکستان در پی اظهارات مایک مولن لوی درستیز عمومی قوای مسلح ایالات متحده طی سفر وی به اسلام آباد ابراز شده است.

اردوی پاکستان طی اعلامیه یی گفته است که جنرال اشفاق کیانی، لوی درستیز قوای مسلح پاکستان از تبلیغات منفی در مورد اینکه پاکستان به حد کافی در مبارزه علیه دهشت افگنی سعی به خرج نمی دهد، انتقاد نمود.

اعلامیه میگوید کیانی به مایک مُلن لوی درستیز عمومی قوای مسلح ایالات متحده گفته است که مساعی جاری اردوی پاکستان نمایانگر تلاش های ملی پاکستان برای شکست دهشت افگنی میباشد.

مایک مولن به روز چهارشنبه در جریان سفر دو روزه به اسلام آباد گفت که بعضی از اعضای ادارۀ استخبارات نظامی پاکستان هنوز هم با تندروانی ارتباط دارند که در افغانستان می جنگند. پاکستان این ادعا ها را رد مینماید.

جنرال کیانی همچنان یکبار دیگر موقعیت کشورش را در مورد حملات طیاره های بی پیلوت امریکایی در مناطق قبایلی پاکستان تصریح نموده و اظهار داشت که این حملات به مساعی پاکستان لطمه زده و در نزد مردم غیر محبوب میباشد. وی تاکید نمود که در مبارزه با دهشت افگنی، حمایت مردم یک رکن اساسی میباشد.

مایک مولن در حالی از پاکستان دیدن نمود که روابط دو کشور بعد از توقیف یک قرادادی اداره استخبارات مرکزی ایالات متحده و حملات مظنون طیاره های بی پیلوت قوای ایالات متحده در مناطق قبایلی پاکستان تیره شده بود.

در عین حال قصر سفید هم از مساعی پاکستان علیه دهشت افگنی انتقاد نموده است.

XS
SM
MD
LG