لینک های دسترسی

Breaking News

پیام جنرال قدرتمند پاکستان، در واپسین روز وظیفه اش


جنرال راحیل شریف مدت سه سال لوی درستیز اردوی پاکستان بود
جنرال راحیل شریف مدت سه سال لوی درستیز اردوی پاکستان بود

جنرال راحیل شریف، در واپسین روز وظیفه اش منحیث لوی درستیز اردوی پاکستان، هشدار داد که اگر هند حوصله مندی پاکستان را یک نشانۀ ضعف تلقی کند، عواقب خطرناک در پی خواهد داشت.

راحیل شریف که امروز در مراسم معرفی لوی درستیز جدید اردوی پاکستان صحبت میکرد، وضعیت امنیتی در منطقه را مغلق خواند و از نیروهای امنیتی کشورش خواست تا در مبارزه با دهشت افگنی، وحدت نظر داشته باشند.

در حالی که تنش ها میان هند و پاکستان در طول چند ماه اخیر یکبار دیگر اوج گرفته است، جنرال راحیل شریف لوی درستیز پیشین اردوی پاکستان گفت که "افزایش دهشت افگنی تحت حمایۀ دولت (هند) در کشمیر" و اقدامات پرخاشگرانۀ هند، ثبات منطقوی را با خطر مواجه ساخته است.

راحیل شریف افزود: "میخواهم برای هند این را واضح سازم که پالیسی تحمل و بردباری ما را به حیث یک نشانۀ ضعف تلقی نکند، زیرا خطرناک تمام خواهد شد."

جنرال شریف یکی از مردان قدرتمند اردوی پاکستان دانسته میشد، و وظیفه اش منحیث لوی درستیز اردوی آن کشور، پس از سه سال، امروز پایان یافت. راحیل شریف که در مراسم معرفی جانشین اش جنرال قمر جاوید باجوه صحبت میکرد، وضعیت امنیتی در منطقه را مغلق توصیف نمود و از اردوی پاکستان خواست تا در امر مبارزه با دهشت افگنی، همنظر باشند.

جنرال قمر جاوید باجوه در حالی به مقام لوی درستیز اردوی پاکستان گماشته شده است که در کنار تنش ها میان هند و پاکستان، روابط میان کابل و اسلام نیز متزلزل میباشد.

قمر باجوه از میان پنج تن جنرالان پیشنهاد شده از سوی وزارت دفاع پاکستان، به روز شنبه از جانب نواز شریف صدراعظم آن کشور برگزیده شد.

XS
SM
MD
LG