لینک های دسترسی

Breaking News

تظاهرات در مخالفت به ازسرگیری عبور تدارکات ناتو در پاکستان


هزاران تن از حامیان حزب مذهبی جمعیت الاسلامی علیه ایالات متحده و ناتو در کراچی روز یکشنبه اجتماعی اعتراضی برپاکردند. آنها تعهد کردند در از سرگیری عبور تدارکات ناتو از سرحد افغانستان مقاومت می کنند.

آنها همچنین خواستار توقف حملات طیارات بدون پیلوت برای هدف قرار دادن تندروان در خاک پاکستان شدند. آنها می گویند ایالات متحده از قوانین بین المللی وهمچنین حریم هوایی پاکستان تخطی می کند.

ایالات متحده توقف حملات طیارات بدون پیلوت در منطقه شمال غربی پاکستان را رد کرده است زیرا آنها این حملات را وسیله مهم درجنگ علیه القاعده و تندروان طالبان می دانستند.

تازه ترین موفقیت هفته گذشته زمانی واقع شد که یک طیاره بدون پیلوت ابویحیی الیبی، معاون فرمانده القاعده را در ساحات قبایلی وزیرستان شمالی کشت.

ایالات متحده درتلاش به درهم شکستن گفتگوهای به بن بست رسیده به خاطر بازگشایی خط تدارکات ناتو است – توافقی که به خاطر تقاضای اسلام آباد به پول بیشتر و رد واشنگتن به معذرت خواهی به خاطر کشتار تصادفی قوای پاکستانی ابهامی را ثابت کرده است.

یک رهبر محلی جمعیت الاسلامی پاکستان، سیاستمداران را به ناکارایی به خاطر تامین رفاه به مردم متهم کرده و از حکومت می خواهد پاکستانی ها را به گفته او از "بردگی امریکا" خارج سازد.

XS
SM
MD
LG