لینک های دسترسی

Breaking News

رامنی: پال راین اندیشمند مبارز در برابر دموکرات ها


پال راین و مت رامنی
پال راین و مت رامنی

مت رامنی کاندید احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، معاون خود را مرد متفکری معرفی کرد که می تواند با استدلال قوی سیاسی در برابر دموکرات ها مبارزه کند.

انتخاب پال راین به حیث معاون مت رامنی، نامزد احتمالی حزب جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری امسال ایالات متحده، حتا شماری از اعضای این حزب را بهت زده کرده است.

پال راین ۴۲ ساله اکنون عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده است که بنابر پیشنهادات اش برای کاهش فوق العاده مالیات، میان حزب جمهوری خواه شهرت دارد.

آقای رامنی، در جریان معرفی معاون انتخاباتی اش او را مرد متفکری خواند که می تواند با استدلال قوی سیاسی در برابر دموکرات ها مقابله کند.

رامنی می گوید که پال رایان به یک رهبر روشنفکر حزب جمهوری خواهان مبدل شده است و از آزمون های مالی که ایالات متحده با آن روبروست، به خوبی آگاه است.

رایان که بیش از نیمی از عمرش را در واشنگتن سپری کرده است، برای نخستین بار در سال 1998 در کانگرس راه یافت و در حال حاضر ریاست کمیتۀ بودجۀ مجلس نمایندگان ایالات متحده را به عهده دارد.

رایان با انتقاد از راهکار های حزب دموکرات ایالات متحده می گوید که پس از چهار سال رهبری ناکام، امید های ایالات متحده که الهام بخش جهان است، بیشتر از پیش ضعیف شده است. او اضافه می کند که در عصر کنون مردم به کسی نیاز دارند که آنان را دوباره زندگی ببخشد و رامنی مرد چنین لحظه یی است.

ستاد انتخاباتی براک اوباما با انتشار اعلامیه یی در واکنش به انتخاب پال رایان به صفت معاون رامنی گفته است که تیم "رامنی – رایان" ایالات متحده را دو باره به پالیسی اقتصادی دورۀ " جورج بوش" رییس جمهور پیشین می کشاند. اعلامیه این اقدام را "تکرار اشتباهات فاجعه بار" خوانده است.

آخرین نظر سنجی ها نشان می دهد که برام اوباما، رییس جمهور ایالات متحده نسبت به مت رامنی رقیب احتمالی انتخاباتی اش سبقت دارد.

رامنی و رایان هر دو در کنوانسیون جمهوری خواهان در ایالت فلوریدا به گونۀ رسمی برای ریاست جمهوری و معاونیت ریاست جمهوری نامزد خواهند شد.
XS
SM
MD
LG