لینک های دسترسی

Breaking News

در جنوب افغانستان ۱۱ تن به شمول ۶ پولیس کشته شد


در جنوب افغانستان ۱۱ تن به شمول ۶ پولیس کشته شد
در جنوب افغانستان ۱۱ تن به شمول ۶ پولیس کشته شد

در ولسوالی نهر سراج ولایت هلمند شب گذشته افراد مسلح بر یک پوسته امنیتی حمله نموده و شش تن از پولیس موجود در پوسته را کشته و سلاح و تجهیزات پولیس را با خود بردند.

به اساس یک گذارش دیگر، مخالفین دولت شب گذشته بر یک پوسته امنیتی در ناحیه پانزده هم شهر قندهار حمله نمودند که در نتیجه دو تن از مخالفین کشته شده اند. به قول اعلامیه مقام ولایت قندهار، به پولیس موجود در پوسته تلفات وارد نگردیده است.

نیرو های آیساف در افغانستان با نشر اعلامیه های مطبوعاتی تایید نموده اند که در ولایات جنوب غرب افغانستان سه تن از عساکر نیرو های آیساف کشته شده اند.

به قول آیساف دوتن از عساکر به اثر حملات مخالفین و یک تن دیگر به اثر انفجار بم کنار جاده کشته شدند، ولی نیرو های آیساف در مورد هویت و محل دقیق واقعه چیزی نگفته اند.

از طرف دیگر، مسوولین امنیتی ولایت ارزگان دو ثوب واسکت انتحاری بدست آورده و یک انتحار کننده را در ولسوالی دهراود آن ولایت قبل از حمله انتحاری، باز داشت نمودند.

محمد گلاب، معاون قوماندانی امنیه ولایت ارزگان ضمن تایید خبر مذکور به رادیو آشنا گفت، یک تن از انتحار کننده گان موفق به فرار و یک تن دیگر در هنگام پوشیدن واسکت انتحاری، باز داشت شد.

هدف انتحار کننده گان قوماندان امنیه ولایت ارزگان بود.

XS
SM
MD
LG