لینک های دسترسی

Breaking News

عراق نتوانست از لقب قهرمانی دفاع نماید


عراق نتوانست از لقب قهرمانی دفاع نماید
عراق نتوانست از لقب قهرمانی دفاع نماید

جام فوتبال ملت های آسیا که در کشور قطر راه اندازی شده به دور نیمه نهایی خود رسیده است.

تیم های ازبکستان، آسترالیا، جاپان و کوریای جنوبی توانستند، در دور نیمه نهایی راه یابند.

در دور یک بر هشت این بازی ها، ازبکستان توانست تیم فوتبال اردن را با نتیجۀ 2 مقابل 1 شکست دهد.

در بازی پرگول تیم های چاپان و قطر، چاپانی ها توانستند 3 مقابل 2 خواب قهرمانی تیم میزبان را از بین ببرند.

هرچند تیم قطر در هر دو بار توانسته بود، بر تیم چاپان برتری حاصل نماید، اما خط دفاع قطر نتوانست این برتری را حفظ نماید و مهاجمین چاپانی توانستند، در دقیقۀ 89 بازی برای سومین بار دروازۀ قطر را باز نمودند.

بازی میان تیم های آسترالیا و عراق تنها گول را در پی داشت که در دقایق اضافی بازی توسط بازیکن خط حملۀ آسترالیا به ثمر رسید و مدافع قهرمانی جام ملت های آسیا را در سال 2007، راهی خانۀ شان کرد.

بازی میان تیم های ایران و کوریای جنوبی نیز به وقت اضافه کشید و کوریایی ها توانستند در همان وقت اضافی دروازۀ ایران را باز نمایند، این بازی با نتیجۀ 1 مقابل صفر به نفع کوریای جنوبی پایان یافت.

باید بگوئیم که بازی اول دور نیمه نهایی، امروز مورخ 25 ماه جنوری میان تیم های ازبکستان و آسترالیا راه اندازی خواهد شد، در حالیکه بازی دوم نیمه نهای میان تیم های کوریای جنوبی و جاپان برگزار خواهد گردید.

28 جنوری تیم های بازندۀ امروزی برای کسب مقام سومی به میدان خواهند رفت و مسابقۀ قهرمانی به تاریخ 29 همین ماه میان تیم های برندۀ بازی امروزی در میدان ورزشی خلیفه در کشور قطر برگذار خواهد شد.

این بازی ها هر چهار سال بعد یکبار برگزار میگردد که در آن تیم های نخبۀ فوتبال آسیا بعد از سپری نمودن دور مقدماتی، حصه میگیرند.

XS
SM
MD
LG