لینک های دسترسی

Breaking News

حمله انتحاری در فاریاب ۱۹ کشته بر جاگذاشت


حمله انتحاری پیش ازچاشت امروز در بازار ولسوالی المار ولایت فاریاب صورت گرفت
حمله انتحاری پیش ازچاشت امروز در بازار ولسوالی المار ولایت فاریاب صورت گرفت

درحمله انتحاری پیش ازچاشت امروز در بازار ولسوالی المار ولایت فاریاب ۱۹ تن جان باختند و ۳۲ تن دیگر زخمی شدند.

حمله کننده انتحاری پیش از چاشت امروز مواد همراه اش را درچوک بازار ولسوالی المار ولایت فاریاب زمانی منفجر ساخت که مردم سرگرم خرید و فروش بودند.

سید مسعود یعقوبی سخنگوی پولیس فاریاب میگوید که دراین رویداد ۱۹ تن کشته و بیشتراز ۳۲ تن دیگر زخمی شده اند، و قربانیان این رویداد همه افراد ملکی است .

سید مسعود یعقوبی سخنگوی پولیس فاریاب میگوید که هدف حمله کننده انتحاری نیرو های امنیتی بوده که در بازار این ولسوالی برای تامین امنیت موظف شده بودند.

درهمین حال شماری از شاهدان عینی گفته اند که این حمله زمانی به وقوع پیوست که نیرو های امنیتی برای امنیت بیشتر درساحه اعزام شده بودند.

رقم کشته شدگان نیروهای نظامی در این حمله تا کنون مشخص نشده است، اما پولیس میگوید که این حمله بخاطر برهم زدن امنیت دراین بازار صورت گرفته است.

محمد صالح ولسوال المار به رسانه ها گفته است که این رویداد در بازار زمانی به وقوع پیوسته است که شماری از نظامیان نیز در این محل حضور داشته اند.

ازسوی هم مسئولین شفاخانه ولایتی فاریاب میگویند که به دلیل دور بودن راه تاهنوز زخمیان این رویداد به شفاخانه نرسیده اند.

ولسوالی الماری از ولسوالی های ناآرام فاریاب درشمال کشور است، شب گذشته نیز در یک عملیات نظامی نیرو های کماندو بر یک زندان طالبان در این ولسوالی،ه ده طالب کشته شدند، که دو اتباع ازبکستان نیز مشمول کشته شدگان بود.

با این حال تا هنوز گروه طالبان در پیوند به این رویداد به رسانه ها ابراز نظر نکرده اند.

XS
SM
MD
LG