لینک های دسترسی

Breaking News

حادثۀ ترافیکی در شاهراه کندهار – کابل، ۳۳ کشته به جا گذاشت


ریاست صحت عامۀ ولایت زابل می گوید که زنان و کودکان نیز شامل قربانیان این رویداد خونین ترافیکی اند.
ریاست صحت عامۀ ولایت زابل می گوید که زنان و کودکان نیز شامل قربانیان این رویداد خونین ترافیکی اند.

مقامات می‌گویند حوالی ساعت شش‌ونیم صبح امروز، در یک رویداد خونین ترافیکی در شاهراه کندهار – کابل در مربوطات ولایت زابل، ۳۳ تن جان باختند.

سمونوال غلام‌جیلانی فراهی آمر امنیت ولایت زابل به صدای امریکا گفت، از محل رویداد پولیس شاهراه چهارده زخمی را تا کنون به شفاخانه‌های کندهار و زابل منتقل کرده اند.

سمونوال فراهی افزود، این رویداد خونین ترافیکی در اثر تصادم یک تانکر با یک بس مسافربری مربوط شرکت امیریان به میان آمده است.

لعل‌محمد توخی رئیس صحت عامۀ زابل به صدای امریکا گفت که وضعیت برخی زخمیان نگران‌کننده است.

زنان و کودکان نیز شامل قربانیان این رویداد خونین ترافیکی اند.

اکثراً در شاهراه کندهار – کابل رویدادهای خونین ترافیکی به وقوع می‌پیوندد که به گفتۀ مقامات پولیس کندهار، پس از ناامنی‌ها، اکثراً افراد ملکی در نتیجۀ رویدادهای ترافیکی در همین شاهراه جان می‌بازند.

در نوزدهم ثور نیز رویداد مشابه در شاهراه کندهار – کابل در ولسوالی مقر غزنی به وقوع پیوست که در نتیجه ۵۲ مسافر جان باخت و ۷۳تن دیگر زخمی شدند.

پیش از حادثۀ ترافیکی نوزدهم ثور، به تاریح ۶ ثور نیز در مربوطات ولسوالی میوند کندهار در نتیجۀ حادثۀ ترافیکی، حدود 35 تن کشته شدند و ۲۰ تن دیگر زخم برداشتند.

به دلیل جنگ، شاهراه کندهار – کابل تخریب شده و در این مسیر برخی پل‌ها منهدم شده اند. پولیس می‌گوید که رانندگان تیزرانی می‌کنند و قوانین ترافیکی را در نظر نمی‌گیرند؛ به همین دلیل رویدادهای خونین ترافیکی به وقوع می‌پیوندد.

XS
SM
MD
LG