لینک های دسترسی

Breaking News

جایگاه کلنتن و ترمپ در هنر هنرمندان شهر کلیفلند


با معرفی دانلد ترمپ منحیث نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، حامیان آقای ترمپ و هلری کلنتن نامزد احتمالی حزب دیموکرات از همین اکنون به حمایت از نامزدان مورد نظر شان آغاز کرده اند.

دانلد ترمپ و هلری کلنتن از همین اکنون در میان مردم محبوبیت خود را کسب کرده اند. در این حالیست که مخالفین این دو نیز دلایل مختلف را برای عدم رضایت شان از جانب مقابل بیان میکنند.

کاندیدان ریاست جمهور در هر کجای که باشند حامیان و مخالفان خود را دارند. از اعضای خانواده گرفته تا باشندگان یک محله،‌ همکاران یک دفتر و برخی اوقات حتی در بیرون از کشور نیز هر طرف برای برتری دادن کاندید مورد نظر، طرف دیگر را مقصر دانسته و متهم میکند.

شهر کلیفلند ایالت اوهایو نیز از این امر مستثنی نیست. در مرکز این شهر دو هنرمندی است که در هنر وجه مشترک دارند اما در بخش انتخاب زعیم کشور کاملاْ‌ از هم متفاوت اند.

یکی از این هنرمندان جولیان ریفن است برای حمایت از دانلد ترمپ به شهر کلیفلند ایالت اوهایو آمده است. او میگوید که دانلد ترمپ در اظهار نظر هراس ندارد و بی باک است.

ریفن گفت:"برای تکمیل کردن امریکا آنچه که باید گفته شود و آنچه که باید انجام شود،‌ ترمپ از گفتن آن هراس ندارد. دفاع قوی و اقتصاد قدرتمند- دانلد ترمپ مرد کار است."

ریفن طرفدار دانلد ترمپ
ریفن طرفدار دانلد ترمپ

ریفن افزود که ترمپ میتواند امریکا را دوباره به پا ایستاده کند.

اما اندکی دور تر از مرکز شهر هنرمندی دیگری است که نظر کاملا متفاوت دارد.

زیبرا ۵۰ ساله که فقط با فروش نقاشی هایش امرار معیشت میکند گفت که دانلد ترمپ را برای ریاست جمهوری نمی پسندد زیرا به گفته او "ترمپ در مورد همه سخن های بد به زبان میاورد".

زیبرا که در کنار نقاشی هایش نشته بود گفت که امریکا به تغییر نیاز دارد و امریکایان باید یک رییس جمهور زن را نیز تجربه کنند.

او افزود:" من از هلری حمایت میکنم،‌ فکر میکنم خوب است که یک رییس جمهور زن داشته باشیم - یک زن برای تغییر..."

زیبرا طرفدار هلری کلنتن
زیبرا طرفدار هلری کلنتن

زیبرا علاود که برای نخستین بار اگر امریکا رییس جمهور زن داشته باشند، خوب است.

از آغاز نشست ملی حزب جمهوری خواهان به روز دوشنبه تا اکنون همه روزه صد ها نفر از حامیان و مخالفان دانلد ترمپ به جاده های شهر کلیفلند ریخته و شعار های "از ترمپ حمایت کنید" و "ترمپ متعصب است" را سر میدهند.

بر اساس گزارش ها قرار است تظاهرات مشابه در جریان نشست ملی دموکرات ها نیز راه اندازی شود که سر از هفته آینده در شهر فلادولفیا راه اندازی میشود.

XS
SM
MD
LG