لینک های دسترسی

Breaking News

امارات متحدهٔ عرب در رقابت کرکت افغانستان را شکست داد


افغانستان در رقابت نخست این سلسله بر امارات متحدهٔ عرب پیروز شده بود.
افغانستان در رقابت نخست این سلسله بر امارات متحدهٔ عرب پیروز شده بود.

در سلسلهٔ بازی‌های ۲۰ اووره میان افغانستان و امارات متحدهٔ عرب، امروز ۳۱ دسمبر (۱۰ جدی) افغانستان با تفاوت ۱۱ دوش شکست خورد.

در این رقابت بازیکنان امارات متحدهٔ عرب نخست به بیتنگ پرداختند و در ۲۰ اوور با از دست دادن هفت بازیکن ۱۶۶ دوش انجام داد.

در بخش بالنگ، عظمت‌الله عمرزی و قیس احمد، هر کدام دو وکت و فضل الحق فاروقی و محمد نبی هر کدام یک وکت حاصل کردند.

اما بتسمن‌های افغان به استثنای محمد نبی نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. تمامی بازیکنان افغان در اوور ۲۰ در حالی که افغانستان تنها به ۱۱ دوش دیگر نیاز داشت،‌ از میدان حذف شدند.

در میان بتسمن‌های تیم ملی افغانستان، محمد نبی ۴۷ دوش و حضرت‌الله زازی ۳۶ دوش انجام دادند.

محمد جوادالله و علی نصیر، دو بازیکن تیم ملی کرکت امارات متحدهٔ عرب، هر کدام چهار بازیکن تیم افغانستان را از میدان حذف کردند و تیم شان را به پیروزی رسانیدند.

در رقابت نخست این سلسله بازی‌ها، افغانستان بر امارات متحدهٔ عرب پیروز شده بود. قرار است رقابت نهایی این سلسله روز سه شنبه دوم جنوری ۲۰۲۴ برگزار شود.

تیم زیر سن ۱۹ سال

تیم زیر سن ۱۹ سال کرکت افغانستان که در افریقای جنوبی در بازی‌های ۵۰ اووره میان سه کشور - هند، افریقای جنوبی، افغانستان - اشتراک کرده است، امروز کشور میزبان را با تفاوت ۴۷ دوش شکست داد.

بازیکنان افغان در ۳۹ اوور با از دست دادن تمامی وکت‌ها تنها ۱۷۶ دوش انجام دادند. اما بالران این تیم توانستند از این هدف بسیار کوچک دفاع کنند و تمامی بازیکنان تیم افریقای جنوبی را در ۳۰.۴ اوور در حالی که ۱۲۹ دوش انجام داده بودند، از میدان حذف کردند.

گروه

XS
SM
MD
LG