لینک های دسترسی

Breaking News

نگرانی سران نظامی امریکا از بابت ثبات جهان


آرشیف
آرشیف

عدم قاطعیت رئیس جمهور منتخب ایالات متحده و موضوعات جاری که ثبات جهانی را متاثر می سازد، باعث یک رشتۀ از مباحث وسیع در نهاد دفاع ملی ریگن گردید.

شماری از سران نظامی، اعضای کانگرس و سران صنایع مختلف در ایالات متحده، حضور یافتند.

در این رویداد دو روزه که در کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگن در سیمی ولی کالیفورنیا صورت گرفت، شخصیت های برجسته و کارشناسان آزمون های فرا راه امنیت ایالات متحده را مورد بحث قرار دادند که روسیه در صدر آن قرار داشت.

جنرال جوزف دنفورد لوی درستیز عمومی قوای مسلح ایالات متحده در اشاره به روسیه گفت: "در چندین سال گذشته شما دیدید که آنها شماری از سیستم های خود را عصری ساختند که تهدید مستقیم را متوجه ایالات متحده و متحدینش میسازد."

به همین ترتیب دبورا لی جیمز فرمانده نیرو های هوایی ایالات متحده به خبرگزاری رویترز گفت در مورد آشکار شدن روابط بین دو کشور نگران است. جنرال جیمز افزود: "باور دارم فعالیت های که در چند سال گذشته از طرف روسیه صورت گرفته، بیانگر عزمی است که برای ایالات متحده و برای من منحیث شهروند این کشور نگران کننده است."

در میان موضوعات دیگر توسعه نیروی اردوی چین، کوریای شمالی و گروه دولت اسلامی مورد بحث قرار گرفت. لیون پنیتا وزیر دفاع سابق ایالات متحده هشدار داد که اگر اعضای کانگرس هنر همکاری را احیا نکند، فرقی نمی کند که چی کسی در قصر سفید باشد.

اشتن کارتر وزیر دفاع ایالات متحده که در پایان مجلس صحبت نمود گفت در حالیکه ایالات متحده خواهان روابط بهتر با روسیه است همچنان در دفاع از علایق امریکا و متحدینش متعهد است و خواهد بود.

XS
SM
MD
LG