لینک های دسترسی

Breaking News

امیدواری جمهوریخواهان کانگرس برای ریاست جمهوری ترمپ


congress
congress

با تشکیل مجدد اجلاس کانگرس پس از انتخاب دونالد ترمپ به عنوان رئیس جمهور ، به روز دوشنبه حدود ۵۰ عضو تازه منتخب مجلس نمایندگان وارد واشنگتن شده و به قصر کانگرس رفتند تا مانند محصلین سال اول کالج، با شیوه ها و محیط کاری جدید شان آشنایی حاصل کنند.

این اعضای تازه وارد کانگرس هم اکنون در مورد انتخاب بعضی از شخصیت ها از جانب دانلد ترمپ رئیس جمهور منتخب اظهار نظر می کنند.

رینس پیر بوس که رئیس کمیته ملی حزب جمهوری خواه است، نامزدی ریاست دفتر دونالد ترمپ در قصر سفید را حاصل کرد.

استفان بنن که قبلا رئیس اجرایی بریتبارت، یک وب سایت محافظه کار بود، به عنوان ستراتیژیست و مشاور آقای ترمپ اجرای وظیفه خواهد کرد.

راجر مارشال عضو منتخب جمهوریخواه مجلس نمایندگان از کنزاس میگوید:" میدانید ، من این نام ها را شنیده بودم اما نمیشناسم، ولی به انتخاب رئیس جمهور اعتماد دارم. میدانید که او مردمان خوب را انتخاب خواهد کرد، و میدانم که مردم در کنزاس اکنون برای او دعا میکنند.

دونالد بیکن عضو منتخب دیگر جمهوریخواه مجلس نمایندگان از نبراسکا میگوید:"میدانید من رینس پیربوس را نمیشناسم و درمورد بنن نیزتا دیروز نشنیده بودم. بنا برین من خواننده همیشگی اخبار بریتبارت نیستم لکن همنقدر میدانم که رینس سخت کار کرده است و فکر میکنم او یک انتخاب خوبی باشد."

در حالی که برخی از جمهوری خواهان بنن را نمی شناختند اما با رئینس پیربوس و کار های او آشنا بودند و تمایل خود را برای کار با هردوی آنها نشان دادند.

جمهوریخواهان مجلس نمایندگان به طور گسترده ای فکرمی کردند که این هفته با یک برنامه ریزی مداوم تحت یک حکومت دموکراتیک و احتمالا یک مجلس سنای تحت کنترول دموکرات ها به واشنگتن برگردند.

در عوض، آنها خود را در واشنگتن با کنترول کامل یافتند و از فرصتی که برای امضا و اجرای اهداف قانون گزاری شان میسر شده خیلی شاد بودند.

XS
SM
MD
LG