لینک های دسترسی

Breaking News

تازه ترین رویداد های مربوط به انتخابات مقدماتی کاندیدان جمهوریخواه در امریکا


نامزد های ریاست جمهموری حزب جمهوریخواه
نامزد های ریاست جمهموری حزب جمهوریخواه

شمار رقابت کنندگان جمهوریخواه برای رسیدن به مقام نامزد یگانۀ حزب شان برای انتخابات عمومی ریاست جمهوری در ایالات متحدۀ امریکا، دیروز پنجشنبه به چهار نفر تقلیل یافت.

چهار رقیب باقیمانده، که شامل نیوت گنگریچ، ران پال، میت رامنی و ریک سانتورم می باشند، دیشب بار دیگر در مناظره شرکت کردند. موضوعات مناظرۀ شان، ایجاد مشاغل، ارایۀ خدمات صحی و رهبری بود.

فقط چند ساعت قبل ازین مناظره، ریک پیری والی تکساس، از کاندیداتوری خویش درگذشت و حمایت خود را از گنگریچ نشان داد. قرار است فردا شنبه، انتخابات مقدماتی کاندیدان جمهوریخواه در ایالت کارولینای جنوبی برگزار گردد.

در مناظرۀ تلویزیونی، نیوت گنگریچ در مقابل سؤالی راجع به ادعا های همسر سابقه اش، خشمگین گشته و آن را دروغین خواند. همسر سابق گنگریچ با ظاهر شدن در برابر مطبوعات گفت که گنگریچ ارزش های خانوادگی را قدر ننهاده و زمانی که شوهر وی بود، تقاضا داشت تا در کنار همسر خود، معشوقه یی نیز داشته باشد.

در مناظره میان کاندیدان، هر یکی دیگری را به خاطر کاستی هایش در سابق، مورد حملۀ لفظی قرار داده اما مجموعاً هر چهار آنها رئیس جمهور اوباما را در قسمت ارایۀ خدمات صحی و برخورد با مهاجرین غیرقانونی، به باد انتقاد گرفتند.

XS
SM
MD
LG