لینک های دسترسی

Breaking News

استقبال چین از طرح ارایه شدۀ اوباما در بهبود اقتصاد امریکا


استقبال چین از طرح ارایه شدۀ اوباما در بهبود اقتصاد امریکا
استقبال چین از طرح ارایه شدۀ اوباما در بهبود اقتصاد امریکا

بارک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده، بر اعضای کانگرس اصرار ورزید تا طرح تقریباً 450 میلیارد دالری ایجاد مشاغل را که با کاهش مالیات و مصارف حکومت همراست، تصویب نمایند.

آقای اوباما این طرح را که به نام مسودۀ مشاغل امریکا یاد میشود، دیشب طی سخنرانی اش در مجلس مشترک کانگرس، ابراز نمود. آقای اوباما گفت، ایالات متحده فعلاً در یک "بحران ملی" قرار دارد. وی خواستار اقدام عاجل برای بهبود اقتصاد و سطح زندگی مردم گردید.

اوباما در سخنرانی اش که از طریق تلویزیون به گونۀ مستقیم پخش میگردید، همچنان خواهان ختم سیاست بازی های احزاب شده و با اطلاق "سرکش سیاسی" به آن، از قانونگذاران خواست تا در کمک به اقتصاد کشور، قدم بردارند.

طرح پیشنهادی آقای اوباما، ابتکار فراهم آوری زمینۀ کار به مردم از راه ترمیم و عصری سازی جاده ها، قطار های آهن، میدان های هوایی، معابر آب و حد اقل 35 هزار مکتب می باشد. آقای اوباما همچنان افزود "و ما میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که نسل آیندۀ تولیداتی، در چین و یا اروپا نه، بلکه در همین ایالات متحدۀ امریکا ریشه گیرد."

چین با نادیده گرفتن این تبصره های رئیس جمهور اوباما، از طرح وی استقبال نموده و اظهار امیدواری نموده که پلان طرح شده از سوی اوباما، در بهبود اقتصاد امریکا مؤثر خواهد بود.

XS
SM
MD
LG