لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ با احتمال زیاد ۱۸ سال مالیات نپرداخته است


دونالدترمپ، نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری
دونالدترمپ، نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری

مدارک مالیاتی سال ۱۹۹۵ دونالد ترامپ، نامزد میلیاردر جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان می دهد که او در آن سال اعلام کرد که ۹۱۶ میلیون دالر زیان کرده است که این امر ممکن است او را از پرداخت مالیات به دولت فدرال، برای ۱۸ سال معاف کرده باشد.

نیویورک تایمز می گوید که مدارک مالیاتی ۱۹۹۵ دونالد ترامپ را در اختیار کارشناسان مالیاتی قرار داده نوشته است که این اسناد نشان می دهد که دونالد ترمپ از یک رشته قراردادهای مالی در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی ضرر و زیان دیده است.

رویترز گزارش می دهد که ستاد انتخاباتی دونالد ترمپ با صدور بیانیه ای، به گزارش نیویورک تایمز واکنش نشان داد و گفت نیویارک تایمز مدارک مالیاتی آقای ترمپ را به صورت غیرقانونی دریافت کرده است.

ستاد انتخاباتی دونالد ترمپ همچنان روزنامه نیویارک تایمز را متهم کرد که به عنوان یک بازوی انتخاباتی هیلاری کلنتن، رقیب دموکرات وی در انتخابات نومبر ۲۰۱۶ فعالیت می کند.

به نوشته این روزنامه، کارشناسان مالیاتی می گویند قوانین مالیات که به طور عمده به نفع مالیات دهندگان ثروتمند است، اجازه داد که ترمپ از ۹۱۶ میلیون دالر ضرر خود، برای پرداخت نکردن مالیات روی همین مقدار سود در یک دوره ۱۸ ساله، استفاده کند.

پیشتر، دموکرات ها دونالد ترمپ را تحت فشار گذاشته بودند که همچون دیگر کاندیدها، جزئیات پرداخت های مالیاتی خود را منتشر کند؛ کاری که ترمپ از انجام آن سر باز زده است.

XS
SM
MD
LG