لینک های دسترسی

Breaking News

اختاپوس یا هشت پایی که برنده مسابقات فوتبال را تعیین می کند


در حالی که تیم های فوتبال هسپانیه و هالند برای کسب قهرمانی در مسابقات جام جهانی آمادگی میگیرند، بسیاری از علاقمندان فوتبال متوجه پیشگوئی حیوانی به نام پاول است تا برندۀ جام را مشخص سازد.

این حیوان هشت پای بحری که تا حال همۀ نتایج بازی های تیم آلمان را دقیق پیشگوئی نموده بود، نتایج دو بازی باقیماندۀ جام جهانی را نیز پیشگوئی کرده است.

با پاول هشت پا، یکی از موفق ترین پیشگویی کنندگان نتایج جام جهانی آشنا شوید!

این هشت پا، که در یک اکواریوم حیوانات بحری در آلمان نگهداری می گردد، تا حال نتایج همۀ مسابقات تیم فوتبال آلمان را در جام جهانی، دقیقاً پیشگوئی کرده است.

نگهدارندگان پاول، با قرار دادن دو قوطی پلاستیکی حاوی غذای لذیذ به مرتبان پر از آب این هشت پا، محور توجه بسیاری از رسانه های تصویری را جلب کرده است.

یک قوطی مزین با بیرق آلمان و دیگری مزین با بیرق کشور رقیب. پاول برندۀ مسابقه را، با باز نمودن یکی ازین قوطی ها و خوردن غذای جابجا شده در آن، تعیین می کند.

پاول هشت پا، پیروزی آلمان را علیه انگلستان و ارجنتاین و همچنان باخت آن را در بازی هفتۀ گذشته برای هسپانیه، پیشبینی نموده بود. حتی پیش بینی وی مبنی بر باخت آلمان به صربستان در دور ابتدائی نیز دقیق بود.

این حیوان هشت پا، دشمنانی هم پیدا کرده است. بعد از باخت تیم ارجنتاین به تیم آلمان، علاقمندان تیم ارجنتاین، پاول را تهدید به کشتن نمودند و گفتند که وی را در یک دیگ بخار خواهند پُخت. یک روزنامۀ ارجنتاینی حتی طرزالعمل پُختن آن را چاپ نمود.

به روز جمعه، پاول یک بار دیگر فرصت یافت تا برندگان دو مسابقۀ باقیماندۀ جام جهانی را پیشگوئی نماید. در مسابقۀ روز شنبه میان آلمان و یوروگوای بر مقام سوم، پاول جرمنی را برنده برگزید و در مسابقۀ نهائی روز یکشنبه میان هسپانیه و هالند، گزینۀ وی هسپانیه بود.

XS
SM
MD
LG