لینک های دسترسی

Breaking News

یوتیوب خدمات نشر شبکه های تلویزیونی را آغاز می کند


یوتیوب خدمات پخش نشرات تلویزیونی را آغاز می کند
یوتیوب خدمات پخش نشرات تلویزیونی را آغاز می کند

شرکت الفابت که گوگل و یوتیوب بخشی از آن است، برای جلب توجه مشتریان جوان در نظر دارد تا عرضۀ خدمات نشر زندۀ شبکه های تلویزیونی را از طریق یوتیوب در ایالات متحده آغاز کند.

این بخش تازه، "یوتیوب تی وی" نام دارد و با شرکت هایی رقابت خواهد کرد که نشرات تلویزیونی را از راه کیبل و ماهواره بخش می کنند. تمرکز بیشتر یوتیوب تی وی برای جذب نسل جوان خواهد بود که علاقمند تماشای ویدیو در تلیفون اند و از قیمت بلند خدمات کیبلی و ماهواریی شاکی اند و یا هیچ از آن استفاده نمی کنند.

سوزان وژکیکی، مسئول بخش یوتیوب گوگل در یک نشست خبری در شهر لاس انجلس به خبرنگاران گفت که خدمات یوتیوب تی وی در چند ماه آینده آغاز خواهد شد و تنها با پرداخت ۳۵ دالر، شش کاربر یوتیوب با حساب های جداگانه، اجازه استفاده از این خدمات را خواهند یافت.

در ضمن، مشتریان یوتیوب تی وی به محتویات که تنها در بخش "یوتیوب رد" قابل دسترس است، مانند فلم ها، برنامه های مشهور تلویزیونی، و برنامه های ستاره های مشهور یوتیوب، نیز دسترسی خواهند داشت.

با ایجاد یوتیوب تی وی، گوگل می خواهد خدمات تازۀ را به کاربران بفروشد که تنها به طور رایگان در شبکۀ یوتیوب ویدیو تماشا می کنند.

سوزان وژکیکی، مسوول یوتیوب به آژانس خبری رویترز گفت "نسل جوان علاقۀ زیاد به برنامه های تلویزیونی با کیفیت دارند و نظر به یافته های ما، آنان نمی خواهند این برنامه ها را از طریق خدمات سنتی تماشا کنند".

یوتیوب تی وی در ابتدا پخش نشرات شماری از شبکه های نامدار و پر بیننده را تنها در بعضی از شهر های ایالات متحده به دسترس مشتریان قرار خواهد داد. در مورد جهانی شدن این خدمات تا حالا شرکت الفابت معلوماتی ارایه نکرده است.

XS
SM
MD
LG