لینک های دسترسی

Breaking News

محمد نبی: بنگله دیش را شکست می دهیم


تیم کرکت افغانستان
تیم کرکت افغانستان

تیم ملی کرکت افغانستان برای آمادگی در نخستین رقابت با تیم بنگله دیش در جام جهانی کرکت، آخرین تمرینات قبل از مسابقه را به سر رساند

ملتی که به تازگی در دنیای کرکت با حضور تیم ملی اش عرض وجود کرده است، اکنون برای اولین بار تیم ملی کرکت خود را به رقابت جام جهانی میفرستد و این موضوع باعث شور و شعف گسترده در میان مردم و روحیه مثبت بازیکنان این تیم شده است.

تیم ملی کرکت که در حال حاضر در شهر کانبیرا استرالیا بسر میبرد، امروز در اولین رقابت خود به مصاف تیم بنگله دیش خواهد رفت. بازیکنان تیم ملی کرکت امروز سه شنبه، اخرین دور تمرینات خود را در سه مرحله نهایی خاتمه داد و اماده شرکت در این رقابت است.

این در حالیست که بنگله دیش یک کشورکاملا آماده برای حضور در این رقابت خوانده شده است و برخی احتمال پیروزی انرا در برابر تیم کرکت افغانستان حتمی ارزیابی میکنند ولی تیم کرکت افغانستان توانست بود در یک دور رقابت با این تیم که در بنگله دیش برگزار شد، ان تیم را شکست دهد.

محمد نبی کپتان تیم کرکت افغانستان میگوید در آستانه جام جهانی کرکت سطح هیجان برای اشتراک درین بازی در افغانستان در اوج آن قرار دارد.وی اضافه کرد که همه اعضای تیم به خاطر مسابقات جام جهانی هیجان زده اند ونیز همه به دلیل این که اولین بار است که در مسابقات جام جهانی کرکت اشتراک میکنند، هیجان زده اند. اقای نبی میگوید که فشار بالای تیم افغانستان نیست بلکه بر بنگله دیش است که اکنون تحت فشار قرار دارد چون تیم افغانستان انرا در جام آسیا شکست داده بود.

اندی مولز مربی تیم کرکت افغانستان اضافه کرده است که بنگله دیش باید منتظر یک بازی دشوار باشد و تیم افغان دررقابت با آنها همه چیز را به درستی و به زمان مناسب انجام خواهند داد.

با این حال، با پیروزی که در بازی قبلی بین دو تیم در یکی ازبازی های یک روزۀ بین المللی صورت گرفت ، مربی تیم افغانستان علاوه براین که میگوید بنگله دیش میتواند انتظآر یک مسابقه خیلی دشوار را داشته باشد و با تمام احترام به آنها ، تیم جانب مقابل با آزمون سختی روبرو خواهد بود.

این در حالیست که اعضای صفحات رادیو تلویزیون اشنا در رسانه های اجتماعی با استقبال از این رقابت اکثرا بر حضور تیم افغانستان در ان تاکید ورزیده و نوشته اند که برد و باخت تیم ملی کرکت افغانستان برایشان اهمیتی ندارد، انها همینقدر که تیم ملی کرکت افغانستان قادر به حضور در رقابت به سطح جهان شده است خرسندند و امیدوارند که با گسترش حضور تیم های ورزشی افغانستان در رقابت های بین المللی، انها شاهد برنده شدن مدال ها بنفع کشورشان باشند.

تیم کرکت افغانستان در برابر بنگله دیش
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:44 0:00

XS
SM
MD
LG