لینک های دسترسی

Breaking News

لعلی: افغانستان با آمادگی تمام به مصاف سوریه می رود


بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان در مشهد - ایران
بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان در مشهد - ایران

تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان از وضعیت روحی و صحی عالی برخوردار اند و برای رویارویی با سوریه کاملاً آماده اند.

علی عسکر لعلی، کمک مربی تیم ملی فوتبال افغانستان با بیان این مطلب گفت که حضور تماشاچیان مهاجر افغان در میدان ورزشی ثامن مشهد، فشار زیادی را بر دوش بازیکنان تیم ملی گذاشته اما تلاش صورت گرفته تا به خاطر "این فشار ملی پوشان افغان انگیزۀ رقابت و تاکتیک های رقابت را فراموش نکنند."

در رقابت افغانستان - سوریه که ساعت هشت شام به وقت افغانستان برگزار خواهد شد، در ستدیوم با ظرفیت ۳۵ هزار تماشاچی، تنها به ۱۱ هزار نفر اجازۀ حضور داده خواهد شد.

علی عسکر لعلی، کمک مربی تیم ملی فوتبال افغانستان
علی عسکر لعلی، کمک مربی تیم ملی فوتبال افغانستان

نبود چوکی در دو سوم حصۀ میدان فوتبال و مشکلات مصئونیتی، از دلایل عدم حضور کامل تماشاچیان در میدان عنوان شده است.

آقای لعلی در صحبت با رادیوآشنا صدای امریکا گفت که در رقابت روز پنجشنبه ۲۱ جوزا در برابر سوریه، "بهترین های تیم ملی فوتبال به میدان خواهد رفت تا نتیجۀ مطلوب مان را به دست آوریم."

به گفتۀ کمک مربی تیم ملی فوتبال افغانستان، فدراسیون فوتبال برنامه دارد تا نتایج خوب و درخور شأن تیم ملی افغانستان را در رقابت های مقدماتی ۲۰۱۸ به دست آوریم اما "هدف اصلی مان آماده ساختن یک تیم برتر و تمام عیار برای رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر" می باشد.

please wait

No media source currently available

0:00 0:08:39 0:00
لینک دانلود

سلاون اسکلیجیچ، مربی تیم ملی فوتبال افغانستان در کنفرانس خبری در مشهد از تغیرات بنیادی تیم ملی افغانستان یادآور شده گفت که باوجود دو شکست افغانستان در برابر سوریه در سال ۲۰۰۷، اینبار افغانستان با ترکیب متفاوتی به میدان خواهد رفت.

فجر ابراهیم، مربی تیم فوتبال سوریه نیز تایید کرد که ترکیب و ساختار تیم ملی فوتبال افغانستان کاملاْ متفاوت از سالیان قبل است اما تصریح کرد که تیمش قادر است در رقابت روز پنجشنبه پیروز شود.

جاپان که در گروه E با تیم های افغانستان و سوریه هم گروه است، به باور کارشناسان فراتر از سطح آسیا بازی می کند اما تیم های افغانستان، سوریه، کمبودیا و سنگاپور هرکدام می توانند در صورت ارایۀ فوتبال برتر، مقام دوم این گروه را کسب کرده به دور بعدی صعود کنند.

XS
SM
MD
LG