لینک های دسترسی

Breaking News

ارباب زاده: میخواهم برای معارف دختران کار کنم


نوشین ارباب زاده، از خانواده یی هراتی الاصل در کابل به دنیا آمد. وی در سنین نوجوانی افغانستان را ترک گفت و همراه با خانواده اش به اروپا مهاجر شد.

ارباب زاده تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس در اروپا خاتمه داد و برای مدتی منحیث خبرنگار در بخش انگلیسی شبکه خبری بی بی سی ایفای وظیفه نمود. او فوق لیسانس خود را از دانشگاه کامبریج بدست آورده است. آو با خانواده اش اکنون در ایالت کالیفرنیای ایالات متحده زندگی میکند.

نوشین، مقالات متعددی را در طول سالیان گذشته روی موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی افغانستان نوشته است که برخی از انها در روزنامه های معتبری مانند گاردین، واشنگتن پست و تل گراف به چاپ رسیده است .

ارباب زاده استاد دانشگاه کالیفرنیا میباشد و تاکنون سه کتاب وی روی موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است.

تازه ترین کتاب وی تحت عنوان، بازار شایعات افغانی، روی خلا ها در جامعه سنتی و نوعیت روابط اجتماعی مردم با یکدیگر در جامعه افغان ها متمرکز است.

دو کتاب دیگر وی تحت عنوان های "از خارج به داخل، نظری بر جامعه مهاجرین در برتانیه" و " افغانستان با رنگ، ادبیات مهاجرت و داخلی" که با نیل گرین نویسنده امریکایی نوشته است، هر دو به زبان انگلیسی میباشد.

please wait

No media source currently available

0:00 0:15:05 0:00
لینک دانلود

  • 16x9 Image

    لینا روزبه - واشنگتن

    لینا روزبه در سال 2003 کار خود را با صدای امریکا آغاز نمود. روزبه در رشته مطبوعات و رسانه ها از کالج وانیر لیسانس خود را بدست آورد و متعاقب آن لیسانس دیگری را در رشته علوم سیاسی و روابط بین المللی از دانشگاه کانکوردیا اخذ کرد.

XS
SM
MD
LG