لینک های دسترسی

Breaking News

رفتن به سپا به سلامتی پوست چی ربطی دارد؟


برای حفظ و سلامتی پوست باید به سپا رفت
برای حفظ و سلامتی پوست باید به سپا رفت

درایالات متحده رفتن به سپا در میان زنان امریکایی مروج است. اکثر انها حداقل هر چند ماه یکبار به این مراکز میروند. سلطانه دریا، مالک سپا صحی و لیزر منطقه لودن ایالت ویرجینیا است. خانم دریا از سابقه کاملا متفاوت از دنیا زیبایی می آید، وی سه فوق لیسانس در رشته های مختلف دارد. اما بخاطر علاقه زیاد به سپا در ایالات متحده تصمیم گرفت تا مرکز صحت جلدی را درست کند.

خانم دریا معتقد است که زنان و مردان و پیر و جوان باید بنوعی از پوست خود مواظبت کنند. سپا به افراد کمک میکند تا برای ساعتی استراحت کنند و خستگی عضلات خود را کاهش دهند، واحساس بهتری از خود داشته باشند.

تکنالوژی لیزر نیز بخشی از سپا وسلامتی جلد است. اما مت کوپر، متخصص لیزر میگوید این تکنالوژی در موارد مختلف برای تداوی امراض مختلف نیز استفاده میشود.

سپا یک روزه، آخر هفته و هفته وار درامریکا معمول است. قرار نظر سنجی که درینمورد انجام شده است نشان میدهد حدود 57 میلیون امریکایی به سپا رفته اند و چار میلیون نوجوان حد اقل یکبار از سپا دیدن کرده اند. سلطانه میگوید صحت جلدی در سپا فراتر از انتظار فرد میرود باعث تغیر مثبت در ظاهر شخص میگردد.

اکثر خانواده های امریکایی اعتراضی در پرداخت پول برای این خدمات ندارند، حداوسط خدمات مختلف اسپا ها معمولا از سی دالر اغاز و تا هزاران دالر میرسد و این خدمات بستگی به نوعیت نیازمندی فرد است.

گزارش ویدیویی درمورد سپا را درین لینک تماشا کنید:

سپا صحی و لیزر برای سلامتی پوست
please wait

No media source currently available

0:00 0:04:31 0:00

XS
SM
MD
LG