لینک های دسترسی

Breaking News

پیروزی تیم فوتبال بارسلونا و شکست بایرن مونیخ


ریال مادرید، تیم فوتبال ستاره های جهان، مدافع لقب قهرمانی این جام است
ریال مادرید، تیم فوتبال ستاره های جهان، مدافع لقب قهرمانی این جام است

در نخستین دور یک برهشت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روز چهارشنبه تیم های پورتوِ پرتگال - بایرن مونیخ آلمان و پاریس فرانسه – بارسلونای اسپانیا به مصاف هم رفتند.

تیم بارسلونا، پاریس را ۳-۱ شکست داد و بایرن مونیخ نیز ۳-۱ در برابر پورتو شکست خورد.

گول های تیم بارسلونا در دقایق هژده، ۶۷ و ۷۹ رقابت توسط نیمار برازیلی و سوارز یوروگوایی به ثمر رسید حالانکه تنها گول تیم فوتبال پاریس را ماتیو در دقیقه ۸۲ میدان دوم بازی وارد گول خود کرد.

بارسلونا و پورتو با این سه امتیاز طلایی، دست بالایی در رقابت برگشت خواهند داشت حالانکه بایرن مونیخ و پاریس باید کم از کم سه مقابل صفر در رقابت برگشت تیم های حریف خود را شکست دهند تا بتوانند به دور نیمه نهایی این رقابت ها راه یابند.

گول های تیم پورتو در دقایق ۳، ۱۰ و ۶۵ بازی به ثمر رسید که کوارزما نخستین گول را با یک ضربه پنالتی وارد دروازه بایرن مونیخ کرد و درست هفت دقیقه پس از آن برای دومین بار درب سرخ پوشان بایرن را گشود.

خط دفاع تیم بایرن مونیخ به ویژه مدافع میانۀ بلجیمی بایرن ضعیف ترین کارکردگی را نشان داده و هر دو گول نخست پورتو "تحفۀ ویژۀ بایرن به تیم فوتبال پورتو" بود.

تیاگو الکانتارا، مهاجم بایرن در دقیقه ۲۸ نیمه نخست، رقابت را ۲-۱ ساخت و این امیدواری را ایجاد کرد که شاید قهرمان لیگ برتر آلمان بتواند نتیجه را به نفع خود تغیر دهد اما گول دقیقه ۶۵ بازی توسط مارتینز این خواب بایرنی ها را نیمه تمام ساخت و رقابت را ۳-۱ باختند.

در رقابت روز سه شنبه که میان تیم های ریال مادرید – اتلاتیکو مادرید و یوفینتوس – موناکو راه اندازی شد، تیم ستاره های مادرید اسپانیا در برابر تیم همشهری خود به تساوی بدون گول دست یافت.

اما یوفنتوس ایتالیا باوجود از دست دادن فرصت های بی شمار گول، نخستین دور رقابت یک برهشت لیگ قهرمانان اروپا را ۱-۰ برنده شد.

این رقابت ها ادامه دارد و پس از دور برگشت مسابقات روشن خواهد شد که کدام تیم ها به دور نیمه نهایی راه خواهند یافت.

در هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۴-۲۰۱۵ هیچ تیمی از لیگ برتر انگلستان که قویترین و پرهزینه ترین لیگ در جهان به شمار می رود، حضور نیافته و این امر فشار زیادی را بر مسوولین لیگ برتر انگلستان ایجاد کرده است.

ریال مادرید در حال حاضر مدافع لقب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپاست که سال گذشته اتلاتیکو مادرید را شکست داده و لقب قهرمانی را از آڼ خود کرد.

XS
SM
MD
LG