لینک های دسترسی

Breaking News

گلهای هالندی طعمه آتش روسیه


آتش زدن گلهای وارداتی از هالند در روسیه
آتش زدن گلهای وارداتی از هالند در روسیه

روسیه گلهای وارده شده از کشور هالند را چند روز پس از آن به آتش کشید که مقامات بیش از ۵۰۰ تن از واردات ممنوعه مواد غذایی غربی را نابود کرد. مقامات روسی می گویند که ممکن این گلها آفات خطرناک داشته باشد.

تحلیلگران سیاسی می گویند که اینکار همزمان با تحقیقاتی رهبری هالند درقضیه سقوط دادن طیاره خطوط هوایی مالیزیایی بالای اوکراین صورت می گیرد که میخواهد پیامی را بدین وسیله بفرستد.

اندری کولسنیکوف از کارنیگی ماسکو می گوید که او فکر نمی کنداین یک تصادف باشد. او این را یک اقدام دیگر ضد غربی تلقی می کند.

تحقیق کنندگان هالندی می گویند که آنها پارچه هایی از میزایل روسی را درساحه سقوط طیاره بدست آورده اند. درعین حال، کرملین کیف را مقصر میداند و می گوید که کشورهای غربی دسیسه های زیادی را برای بدنام کردن روسیه انجام میدهند.

اما منتقدین می گویند که تصاویری که از تخریب مواد غذایی گرفته شده در حالیکه ملیونها تن از روسها در فقر زیست دارند نشان دهنده این مطلب است که این مامورین اند که به مردم صدمه میزنند.

مقامات روسی می گویند که ممانعت بر واردات مواد غذایی سبب می شود تا تولید اموال مشابه داخلی در کشور رونق یابد. اما باید گفت که این کار باعث کم شدن رقابت و سرازیر شدن کالا های با کیفیت پایین در بازارها می گردد.

اندری کولسنیکوف می ګوید موجودیت رقابت، تورم پولی، با سلوک مستهلکین، با درنظرداشت رشد محصولات ناخالص ملی، عدم رشد و با کم شدن عاید ناخالص ملی وضع در روسیه بسیارناهنجار است.

روسیه بالای تورید مواد غذایی از آسترالیا، اتحادیه اروپایی، ناروی و ایالات متحده تعذیرات وضع کرده است.

کرملین درنظر دارد تا یک تعداد دیگر کشورها را که از تعذیرات اتحادیه اروپایی علیه اعمال روسیه در اوکراین حمایت به عمل می آورند نیز در لست کشورهایی میسازد که واردات مواد غذایی از آنها ممنوع است، اضافه کند.

XS
SM
MD
LG