لینک های دسترسی

Breaking News

افریقای جنوبی نگران، افغانستان را شکست داد


افغانستان در دومین رقابت مرحلۀ دوم مسابقات جام جهانی ۲۰ اووره کرکت امروز در مقابل افریقای جنوبی قرار گرفت و این بازی را با تفاوت ۳۷ دوش به افریقای جنوبی واگذار کرد.

بازیکنان افریقایی زمانی هدف بلندی را برای بازیکنان افغان تعین کردند که در یک اوور توسط راشد خان، ۲۹ دوش انجام دادند. بازیکنان افریقای جنوبی پس از حذف شدن پنج بازیکن برای افغانستان ۲۱۰ هدف تعین کردند که در این نوع بازی ها یک هدف بسیار بلند محسوب میگردد.

از جانب افغانستان امیر حمزه، محمد نبی عیسی خیل، دولت ځدران و شاهپور ځدران هر کدام یک یک بازیکن تیم افریقای جنوبی را از میدان حذف کردند.

بخش بیتنگ

محمد شهزاد محمدی از جانب افغانستان در کنار نورعلی ځدران بازی را با قوت تمام آغاز کرد به حدی که حتی پیش بینی های رسمی فرصت افغانستان را در تناسب به افریقای جنوبی در این بازی بیشتر نشان میداد.

فاف دو پلیسس، کپتان تیم افریقای جنوبی پس از این رقابت گفت که در آغاز رقابت طوری که بازیکنان افغان و به ویژه شهزاد محمدی بازی میکرد، واقعاً نگران شده بود.

اما شهزاد محمدی پس از کسب ۴۴ دوش در ۱۹ توپ از میدان حذف شد. پس از آن بازیکنان افغان یکی پی دیگر در حالی از میدان حذف شدند که تکمیل کردن هدف برای آنان دشوار و دشوارتر میشد.

گلبدین نائب ۲۶، نورعلی ځدران ۲۵، سمیع الله شنواری ۲۵، نجیب الله ځدران ۱۲، محمد نبی ۱۱، راشد خان ۱۱، اصغر ستانکزی هفت، امیر حمزه سه، شاهپور ځدران یک و دولت ځدران بدون انجام دادن کدام دوش از میدان حذف شدند.

افغانستان به تاریخ ۲۳ مارچ با انگلند و ۲۷ مارچ با وست اندیز مصاف خواهد داد.

افغانستان در مقابل سریلانکا و افریقای جنوبی بازنده شده است
افغانستان در مقابل سریلانکا و افریقای جنوبی بازنده شده است

XS
SM
MD
LG