لینک های دسترسی

Breaking News

کشته شدن بیشتر از بیست جنگجوی داعش در ننگرهار


ولسوالی اچین نخستین مرکز فعالیتهای داعش در افغانستان میباشد.
ولسوالی اچین نخستین مرکز فعالیتهای داعش در افغانستان میباشد.

مقامات محلی ننگرهار میگویند که درنتیجه بمباردمان طیاره های بدون سرنشین ودرگیری درولسوالی های اچین وبتی کوت به تعداد ۲۸ داعشی به شمول ۱۶پاکستانی کشته شده اند.

غالب مجاهد ولسوال اچین به صدای امریکا گفت که طیاره های بدون سرنشین درمناطق تحت کنترول داعش دراین ولسوالی ها حمله نموده اند.

او افزود که درحمله اولی که به یک موتر صورت گرفته به تعداد پنج جنگجوی داعش کشته شده ودرحمله دومی یک قرار گاه داعش مورد هدف قرار گرفت که درنتیجه آن ۱۱داعشی کشته شد.

او افزود که افراد کشته شده همه یی شان باشنده های پاکستان هستند.

ولسوالی اچین گفت که حملات اخیر طیاره های بی پیلوت ونیروهای هوایی افغان نیروهای داعش را دراین ولسوالی شکست داده است.

فیصل یک تن از باشنده های این ولسوالی به صدای امریکا گفت که نیروهای داعش هنوز هم در ولسوالی اچین وکوه های نزدیک یک تعداد از ولسوالی ها فعال هستند.

ازسوی دیگر مقامهای نظامی در شرق میگویند که در نتیجه درگیری میان نیروهای امنیتی افغان وافراد داعش درولسوالی بتی کوت شب گذشته به تعداد ۱۱داعشی کشته وشش تن آنها زخمی گردیده اند.x

دگروال محمد نعمان هاتفی سخنگوی قول اردوی ۲۰۱ سیلاب گفت که این درگیری در منطقه "دوه سری" صورت گرفته که نخست افراد داعش به یک پوسته پولیس محلی حمله نموده اند که بعد اردوی ملی به حمایت از پولیس مداخله نموده است.

هاتفی افزود که اجساد چهار تن داعشی درمحل درگیری باقی مانده است.

عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار گفت که درنتیجه گلوله باری افراد داعش در ولسوالی بتی کوت دو فرد ملکی به شمول یک زن کشته شده ودو فرد ملکی زخمی گردیده است.

تا حال گروه داعش در مورد حملات طیاره های بدون سرنشین ودرگیری رو در رو به رسانه اظهار نظری نکرده است.

XS
SM
MD
LG