لینک های دسترسی

Breaking News

انتخابات میان دوره یی کانگرس امریکا


مجلس سنای امریکا در کنترول دمکرات ها قرار دارد.
مجلس سنای امریکا در کنترول دمکرات ها قرار دارد.

انتخابات میان دوره یی ایالات متحده به تاریخ چهارم نوامبر برگزار خواهد شد.

اکثر تحلیلگران سیاسی به این باورند که جمهوری خواهان، فرصت بیشتری خواهند داشت تا اکثریت کرسی های سنای ایالات متحده را از خود سازند.

سنای ایالات متحده در حال حاضر در کنترول دمکرات ها قرار داشته و در صورتی که جمهوری خواهان مجلس سنا و نمایندگان ایالات متحده را در کنترول گیرند، دو سال آخر حکومت بارک اوباما را می تواند خیلی متاثر سازد.

در کارولینای شمالی زمان جمع آوری محصولات زراعتی فرارسیده است.

اما در شهر ویلسن، جمع آوری حاصلات متفاوت روی دست است و آن رسیدگی به رای دهندگان است.

ویلیم باربر، رئیس انجمن ملی رشد رنگین پوستان، تلاش دارد رای دهندگان اقلیت را به ثبت نام برای روند رای دهی تشویق کند تا در انتخابات میان دوره یی، شرکت کنند.

آقای باربر می گوید که تمام امریکایی ها "بدون هر نوع ممانعت، وقفه و به صورت غیر قابل انکار، حق رای دهی را دارند و باید داشته باشند."

باربر امیدوار است تا مردم را به نمایندگی از سناتور کی هاگن، از حزب دموکرات که با تام تیلیس، رقیب قوی اش از حزب جمهوری خواه در رقابت قرار دارد، بسیج کند.

فعالان محافظه کار به شمول ویلسن از تی پارتی و جویل کیل یون نیز برای انتخابات آمادگی می گیرند. کیل یون روی کاهش نقش حکومت متمرکز است.

در بازار سبزیجات رای دهندگان مانند خانم کریشا در جریان صحبت در مورد انتخابات گفت که برای وی "مهم ترین چیز درانتخابات، تحصیل و آموزش است."

اتان هیل، رای دهندۀ دیگر در مورد مسایل عراق و دفاع داخلی کشور علاقمندی نشان می دهد. هیل می گوید به این گمان است که مسایل در مورد عراق و خارج از امریکا و دفاع مملکت از مسایل بزرگ است."

اما برای نیکی موروک اقتصاد مسله مهم است.

جان دیفیس، یک تحلیلگر مسایل اجتماعی سیاسی می گوید که در سال های اخیر، ورود خارجی ها به ایالات جنوبی از مناطق شمال و مرکز، ساختار سیاسی کرولینای شمالی را تغییر داده است.

در سال های اخیر، کرولونای شمالی به میدان جنگ سیاسی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مبدل شده است.

در سال ۲۰۰۸ میلادی، بارک اوباما، رئیس جمهور امریکا، برندۀ آرای آن ایالت شد، اما دو سال پیش به میت رامنی، رقیب اصلی اش در انتخابات ریاست جمهوری، باخت.

با در نظر داشت رقابت های سیاسی سال های پسین در کارولینای شمالی، چنین به نظر می رسد که رقابت جدی میان دو حزب رقیب در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری به وقوع بپیوندد.

XS
SM
MD
LG