لینک های دسترسی

Breaking News

کرکت افغانستان سال ۲۰۱۶ را با باخت آغاز کرد


پس از آنکه در سومین رقابت بین المللی بازی های یک روزه یا ۵۰ اووره، بالران افغان توانستند تیم زمبابوی را در ۱۷۵ دوش محدود سازند، بتسمن های افغان نتوانستند از میدان پیروز بدر آیند.

فشار زمانی بر بتسمن های افغان افزایش یافت که نورعلی ځدران و محمد نبی عیسی خیل در اوور نخست در حالی از میدان حذف شدند که افغانستان هیچ دوشی را انجام نداده بود.

افغانستان پس از آن مسیر باخت را در پیش گرفت که در ۱۰ اوور، محمد شهزاد در ۳۱ دوش، اصغر ستانکزی در شش دوش، شاهد الله شهیدی در سه دوش، سمیع الله شینواری با دو دوش از میدان حذف شدند. راشد خان نیز پس از سه دوش و امیر حمزۀ با کسب یک دوش از میدان حذف شدند.

بتنسمن های ردۀ وسط تیم افغانستان در این رقابت ها نتوانسته اند خوب بازی کنند و ضعف افغانستان نیز در همین ناحیه بوده است.

بازیکنان زمبابوی پس از دو باخت پی هم توانستند در رقابت سومی تمامی بازیکنان افغان را در ۱۶.۱ اوور با ۵۸ دوش از میدان حذف کنند و با تفاوت ۱۱۷ دوش بر افغانستان غالب آیند.

پیروزی در این رقابت برای افغانستان بسیار مهم بود زیرا اگر افغانستان برنده میشد، جام این رقابت ها نیز به خانه میبرد. با آنهم افغانستان دو رقابت دیگر در مقابل زمبابوی دارد و باید در یکی از آن رقابت ها برنده شود تا بتواند صاحب جام این رقابت ها گردد. افغانستان تا حال ۲-۱ از زمبابوی پیشی دارد.

XS
SM
MD
LG