لینک های دسترسی

Breaking News

ملاقات داکتر سپینتا با معین وزارت خارجه هند در کابل


داکتر سپنتا وزیر امور خارجه افغانستان با شیو شنکر منون معین وزارت امور خارجه هندوستان قبل از ظهر امروز در کابل دیدار و ملاقات نمود. در این دیدار طرفین پیام تسلیت خویشرا به مردم و حکومت هر دو کشور نسبت کشته شدن افراد بی گناه در حمله انتحاری هفته گذشته در کابل ابراز نمودند.

هدف از سفرمعین وزارت امور خارجه هندوستان به کابل اینست که از حکومت و مردم افغانستان به خاطر غم شریکی شان اظهار حمایت نماید. و ثانیآ تعهد قویتر همکاری های هند در بازسازی افغانستان و حمایت از رهبری حکومت و مردم این کشور پس از حادثه عنوان شده است.

داکتر سپنتا وزیر امور خارجه افغانستان از حمایت هند نسبت به افغانستان و از تهعد مجدد این کشور برای بازسازی افغانستان ابراز قدر دانی نمود.

همچنان پس از این ملاقات سلطان احمد بهین سخنگوی وزارت امور خارجه افغانستان در یک نشست خبری گفت که دشمنان روابط هند با افغانستان در عقب این حادثه خونبار که در ان ۵۶ تن کشته و نزدیک به ۱۵۰ تن مجروح گردیده بود دست دارند.

در کنار قربانیان این حادثه دو تن از دیپلومات های هندی نیز شامل میباشد. وی جنگ علیه تروریزم را تنها در افغانستان کافی نخواند ،بلکه گفت که منابع تروریزم در منطقه باید از میان برداشته شود تا مردم در فضای امن زنده گی نمایند.

XS
SM
MD
LG