لینک های دسترسی

Breaking News

هنرمندان هالیودد در مورد اوباما در مصاحبه های شان با صدای امریکا


در جمع بیش از دو ملیون نفری که در مراسم حلف وفاداری بارک اوباما، بحیث اولین رئیس جمهور امریکا اشتراک نموده بودند، عدهٌ زیادی از هنرمندان و ستاره های سینمای امریکا نیز موجود بودند.

نجیبه خلیل نطاق رادیو آشنای صدای امریکا، با یکعده از این هنرمندان مصاحبه های انجام داد.

دنزل واشنگتن، یکی از مشهور ترین ستاره های سینما و تلویزیون امریکا، اولین ستارهٌ سیاهپوستی است که برنده دو جایزهٌ اکادمی و دو جایزهٌ اوسکار شده است. از فلم های مشهور وی (امیریکن گنستر)، (ده گریت دیبیتر)، و (دی ژه ڤو) میباشد.

دنزل واشنگتن در برابر سوالی که در مورد انتخاب اوباما بحیث رئیس جمهور چه احساس مینماید گفت، "احساس صلح و آرامش، فقط همین احساس را دارم."

دان کنگ - بزرگترین مشوق ورزش بوکسنگ در امریکاست.

دان کنگ در تشویق نامدار ترین ورزشکاران بوکس مثل محمد علی کلی، جورج فورمن، و ایواندر هالی فیلد، نقش عمده داشته و آنها را به جهان بوکس معرفی نمود. دن کنگ در فیشن پر از زرق و برق و شکا دهی موی خود شهرت زیادی دارد.

از دان کنگ پرسیدم که انتخاب اوباما برای او چه مفهومی را دارد، گفت:

"ما اکنون رئیس جمهوری داریم که درد کسانی را احساس مینماید که در اقلیت قرار دارند، و صدای آنها را انعکاس میدهد."

سموکی رابنسن، یکی از خواننده های بسیار ورزیده و مشهور جهان موسیقی امریکاست.

او را بنام (کنگ آف موتون) کمپنی بزرگ موسیقی امریکا لقب داده اند. سموکی بهترین البوم های موسیقی پاپ را تهیه نموده است. از خواندن های مشهور وی (تایملس لڤ) یا عشق بی انتها است.

از سموکی پرسیدم که آیا اوباما میتواند اتحاد را بین مردم امریکا ایجاد نماید؟ گفت:

"او در حال حاضر همین کار را کرده است، به چهار طرف بنگر، سیاه پوستان، سفید پوستان، سرخ پوستان همه گرد هم جمع شده اند، و از این روز استقبال مینمایند."

XS
SM
MD
LG