لینک های دسترسی

Breaking News

مرگ حد اقل ۴۹ نفر از اثر  سقوط طیاره در ایالت نیویارک


براک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده میگوید سقوط آتش زای یک طیارۀ مسافربر که باعث هلاکت ۴۹ نفر در ایالت نیویارک شد، یاد دهندۀ ناگهانی بودن مرگ و ارزش هر لحظۀ عمر انسان است.

آقای اوباما بروز جمعه مراتب تسلیت خود را بدوستان و خانواده های قربانیان سقوط دیشبی یک طیارۀ مسافربر بر فراز یک خانه در نزدیک بفلو و آتش گرفتن، ابراز داشت.

رئیس جمهور گفت یکی از قربانیان این سانحه بڤرلی اکرت بود که چند روز قبل در قصر سفید با او ملاقات کرد. آقای اوباما گفت اکرت، شوهر خود را در حملات دهشت افگنی ۱۱ سپتمبر سال ۲۰۰۱ از دست داد و برای اشتراک در مراسمی بمنظور آغاز سکالرشپ بیادبود از شوهرش به بفلو میرفت.

تحقیق کنندگان فدرال ایالات متحده در محل سقوط طیارۀ مسافربر هستند که ۴۴ مسافر، چهار تن عملۀ طیاره و یک نفر در روی زمین هلاک ساخت. مقامات میگویند یک زن و طفل در داخل خانه در روی زمین مجروح گردیدند.

در وقت سقوط طیاره مخلوطی از برف و باران میبارید و از مخابره بین پیلوت و کنترولرهای ترافیک هوائی چنین بر نمیاید که مشکلی وجود داشته باشد.

مقامات میگویند این طیارۀ دو ماشینۀ شرکت هوائی کانتی ننتل شام پنجشنبه از شهر نیوارک ایالت نیو جرزی حرکت کرده بود و صرف چند دقیقه قبل ازانکه در میدان هوائی بفلو فرود آید، ناگهان سقوط کرد.

XS
SM
MD
LG