لینک های دسترسی

Breaking News

تاکید اوباما بر وضع بیچارۀ اقتصاد ورای گیری مجوزۀ کانگرس بر محمولۀ محرک اقتصادی


براک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده بر چالش های متعدد اقتصاد ایالات متحده تاکید کرده میگوید از وقتی که رکود اقتصادی آغاز یافت سه ملیون و ۶۰۰ هزار شغل از دست رفته است.

آقای اوباما امروز در قصر سفید در محضر اربابان صنایع و تجارت ایالات متحده بیانیه ایراد کرده خاطر نشان ساخت که بسیاری از شرکت های آنها تحت فشار فوق العاده زیاد قرار دارد که با کاهش عواید و نایابی قرضه همراه میباشد.

او در حالی سخنرانی کرد که کانگرس برای رای گیری امروزی روی یک پلان عظیم محرک اقتصادی آمادگی میگیرد. اعضای کانگرس بمنظور رسیدن بیک مصالحه بین لوایح مجلس نمایندگان و مجلس سنا، مذاکرات شدیدی داشتند.

انتظار میرود که مصرف این لایحه ۷۸۹ ملیارد دالر باشد.

آقای اوباما بروز جمعه گفت که این لایحه مصارف مستهلکین را سبب شده و برای رشد و رفاۀ دامنه دار اقتصاد و نگهداری و یا ایجاد بیش از سه و نیم ملیون شغل، سرمایه گزاری های لازم را مینماید.

هیئت های مذاکرات مجلسین سنا و نمایندگان بروز چهارشنبه روی پلانی که هریک از دو مجلس قبلاً تصویب کرده بود، بیک توافق مصالحوی رسیدند. این پلان مصالحوی شامل ۳۱۱ ملیارد دالر مصرف روی پروژه های زیربنا، حفظ الصحه، انرژی و کمک به امریکائیان دارای عواید کم میباشد.

XS
SM
MD
LG