لینک های دسترسی

Breaking News

رئيس جمهور پاکستان تعهد کرده که با رهبران کشميري مشوره کرده و از مصالح آنها در مذاکرات آينده  صلح با هند نمايندگي کند - 2004-01-08


پرويز مشرف، رئيس جمهور پاکستان تعهد کرده که با رهبران کشميري مشوره کرده و از مصالح آنها در مذاکرات آينده صلح با هند نمايندگي خواهد نمود. جنرال مشرف امروز طي ملاقات با رئيس جمهور و صدراعظم کشمير تحت کنترول پاکستان و ساير مامورين منطقه اين تضمينات را بيان کرد. در ملاقات امروزي در راولپندي هيچ گروه تندرو مقيم پاکستان اشتراک نداشتند.

اين دومين ملاقات بين رهبر پاکستان و مامورين کشميري طي هفته گذشته بود و دو روز بعد از توافق بين هند و پاکستان در مورد از سر گرفتن مذاکرات صلح بين دو کشور رخ داد. قبلاً تندروان اسلامي گفته بودند با وصف توافق عمده هند و پاکستان براي از سر گرفتن مذاکرات روي اين منطقه مورد منازعه از مبارزه خود براي بيرون راندن عساکر هندي از کشمير ، دست نخواهند کشيد.

جيش محمد يکي از مرگبار ترين اين گروه ها ديروز گفت قواي اين گروه عقب نشيني نخواهد کرد و تا زمانيکه عساکر هندي مجبور به ترک کشمير نگردند خواهد جنگيد. قبل بر آن رهبر حزب المجاهدين گفت گروه او نيز به جنگ ادامه خواهد داد. مامورين امنيتي هند ميگويند انتظار دارند که مذاکرات جديد به شدت خشونتهاي تندروان منجر گردد.

XS
SM
MD
LG