لینک های دسترسی

Breaking News

در نخستین روز لیگ شپگیزه شیران سپین غر و بازان کابل برنده شدند


در نخستین روز لیگ کرکت شپگیزۀ افغانستان، دو رقابت برگزار شد که در آن هزاران علاقمند کرکت به میدان بین المللی کرکت کابل برای تماشا آمده بودند.

بازی دوم روز نخست لیگ شپگیزه جالب بود زیرا این رقابت به سوپر اوور کشانده شد.

نخست تیم نهنگان آمو به شیران سپین غر هدف ۱۵۹ دوش را تعیین کرد که تیم رقیب نیز عین هدف را پوره کرد و بازی به سوپر اوور رفت.

در بازی کرکت، زمانیکه دوش‌های دو تیم رقیب مساوی شود، بازی به سوپر اوور کشانده می‌شود. طوریکه به تیم ‌ها یک اوور دیگر داده می‌شود.

در سوپر اوور دو بازیکن هر تیم بیتینگ کرده می‌توانند، به این معنا که از هر تیم که دو بازیکن آن حذف شود، به این مفهوم است که تمام بازیکنان آن تیم حذف شده اند.

بخت با نهنگان آمو یاری نکرد و در سوپر اوور دو بازیکن این تیم حذف شد.

در سوپر اوور شیران سپین غر به تیم نهنگان آمو هدف ۱۷ دوش را تعیین کردند، اما با حذف دو بازیکن تیم نهنگان آمو، این تیم بازی را باخت.

در تیم بازان سپین غر، عثمان غنی و چکمبورا بازیکن زیمبابوی هریک ۴۱ دوش انجام دادند. اما در تیم پاسداران آمو، طاهر خان ۳۸ و نور الحق ملکزی ۳۱ دوش انجام دادند.

در بازی نخست روز نخست لیگ شپگیزه تیم پاسداران بست هدف ۱۳۶ دوش را به تیم بازان کابل تعیین کرد. بازان کابل این هدف را در ۱۸ اوور پوره کرده و تیم حریف را شکست داد.

از تیم بازان کابل، اصغر ستانکزی ۷۲ دوش انجام داد و بازیکن برتر روز شناخته شد، حشمت شهیدی بازیکن دیگر این تیم ۵۵ دوش انجام داد.

در تیم پاسداران بست، دیلپورت بازیکن افریقای جنوبی ۵۳ و نوروز منگل ۲۸ دوش انجام داد.

به سلسلۀ رقابت‌های لیگ شپگیزۀ افغانستان، قرار است روز سه شنبه تیم‌ها شیران سپین غر با پاسداران بست و اژدهای بند امیر با قهرمانان مس عینک رقابت کنند.

XS
SM
MD
LG