لینک های دسترسی

Breaking News

سفر قوماندان عمومی آیساف به قندهار


سفر قوماندان عمومی آیساف به قندهار
سفر قوماندان عمومی آیساف به قندهار

جنرال دوید پترییس قوماندان نیروهای آیساف بعد از ظهر روز دوشنبه ضمن سفر به ولسوالی نا آرام «ژیری» ولایت کندهار با بزرگان اقوام، اعضای شورای مردمی و مسوولین حکومتی در مورد وضعیت فعلی مردم آن ولسوالی ملاقات کرد.

مردم و مسوولین حکومتی به جنرال پترییس در مورد انکشافات امنیتی و نگرانی های مردم معلومات ارایه نمودند.

جنرال پترییس گفت در ولسوالی ژیری بعد از عملیاتِ «امید» کارهای بازسازی و نوسازی آغاز گردیده، وضعیت امنیتی بهبود یافته ولی کوشش های تامین امنیت و تلاش برای فعالیت های ساختمانی بیشتر توسعه داده خواهد شد.

دوید پترییس قوماندان نیروهای آیساف در مورد خسارات ناشی از عملیات موسوم به امید گفت، شما خاطرجمع باشید که برای تمامی کسانی که در جریان عملیات خسارات وارد گردیده باشد، بدیل آن داده خواهد شد.

جنرال پیتریس در مورد نگرانی مردم ولسوالی ژیری در مورد برگشت طالبان در فصل بهار به قریه های شان گفت: " تعداد بیشتر پوسته های نیروهای پولیس و اردوی ملی در قریه های مختلف افراز خواهد شد که جلو آمدن مخالفین در فصل بهار را می گیرند تا مردم را از شر آنها نجات دهند."

سفر جنرال پیتریس به ولسوالی ژیری در حالیست که در اویل این هفته شهر کندهار شاهد حملات مهلک مخالفین دولت بود که بیش از هفتاد تن کشته و مجروح گریده وده ها باب دوکان و منازل مردم به شدت خسارمند گردیدند.

XS
SM
MD
LG