لینک های دسترسی

Breaking News

محکمه استیناف بلخ دو قاچاقبر مواد مخدر را محکوم به زندان کرد


هیئت قضایی محکمه استیناف بلخ چهار قاچاقبر مواد مخدر را دریک محکمه "علنی" به زندان محکوم کرد.

قاضی محمدشریف فانی رئیس محکمه استیناف بلخ گفت که این چهارتن باشندگان ولایت تخار اند که به جرم ا نتقال مواد مخدر در میدان هوایی بین‌ المللی‌ مولانا‌ جلال الدین‌ محمد بلخی بازداشت، و هرکدام به سه تا هفت‌ سال زندان محکوم شده اند.

آقای فانی گفت :

"عبدالخیر و غلام شاه به اتهام انتقال ۱ کیلو و ۴۷۳ گرام و حیات الله و عبدالقیوم به اتهام انتقال ۸۹۲ گرام مواد مخدر نوع پودر هرویین، هر کدام از ۳ الی ۷ سال زندان محکوم به جزا شدند."

بربنیاد اطلاعات هئیات قضایی محکمه استیناف ولایت بلخ این افراد هنگام انتقال مواد مخدر نوع هیروئین از مزارشریف به هندوستان، ازسوی پولیس مبارزه با موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

بربنیاد گفته‌های وکلای مدافع قاچاقبر مواد مخدر در بلخ فقر، بیکاری وضعف اقتصاد از عوامل روی آوردن این چهارتن به انتقال موادمخدر به هندوستان بوده است.

اشتراک کنندگان محکمه علنی دربلخ از محکوم شدن قاچاقبران مواد مخدر به زندان استقبال کرده می‌گویند با توصل به این روند گواه کاهش یافتن میزان جرایم و تطبیق شدن قانون خواهند بود.

محکمه استیناف بلخ دو قاچاقبر مواد مخدر را محکوم به زندان کرد
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:01 0:00

چهار باشنده ولایت تخار دوماه پیش به اتهام قاچاق مواد مخدر نوع هیروئین از مزارشریف به هندوستان در میدان هوایی بین‌المللی‌مولانا‌جلاا‌الدین‌محمدبلخی بازداشت شد.

به گفته پولیس این افراد موادمخدر را بصورت قرص‌های بزرگ آماده وآنرا بلعیده بودند،که ازسوی پولیس شناسایی و بازداشت شدند.

XS
SM
MD
LG