لینک های دسترسی

Breaking News

بازیکنان سنرایزر به خاطر تلفات میدان کرکت جلال آباد، بازو بند سیاه بستند


انفجار در میدان کرکت شهر جلال آباد هشت کشته برجا گذاشت.
انفجار در میدان کرکت شهر جلال آباد هشت کشته برجا گذاشت.

تیم کرکت سنرایزر، در لیگ برتر کرکت هند یا آی پی ال، روز سه شنبه به خاطر انفجار در میدان کرکت شهر جلال آباد، بازو بند سیاه بستند و به رقابت پرداختند.

اعضای تیم سنرایزر که محمد نبی عیسی خیل و راشد خان در آن بازی می کنند اینکار را به هدف اعلام همدردی با مجروحین و بازماندگان قربانیان انفجار جمعه شب انجام دادند.

در انفجارات پیهم جمعه شب در میدان کرکت شهر جلال آباد، کم از کم هشت تن کشته و حدود ۳۰ نفر دیگر مجروح شدند.

بورد کرکت افغانستان این اقدام تیم کرکت سنرایزر را استقبال کرده و از بازیکنان و مسوولین آن تیم که با افغانها ابراز همدردی کرده اند، سپاسگزاری کرده است.

راشد خان و محمد نبی عیسی خیل، دو بازیکن ملی پوش افغان در تیم سنرایزر بازی می کنند که توانسته اند خوب بدرخشند و محبت و همنوایی تماشاچیان کرکت هند را از آن خود کنند.

راشد خان جوانترین بازیکن دنیای کرکت است که در ۱۹ سالگی ۱۰۰ رقابت ۲۰ اووره را انجام داده است.
راشد خان جوانترین بازیکن دنیای کرکت است که در ۱۹ سالگی ۱۰۰ رقابت ۲۰ اووره را انجام داده است.

این درحالیست که پریتی زینتا، هنرپیشۀ معروف سینمای هند و مالک تیم کرکت پنجاب، از نحوۀ کارکردگی مجیب الرحمن، ستایش کرده است.

مجیب الرحمن، ملی پوش جوان تیم کرکت افغانستان در این دور رقابت های لیگ تجارتی کرکت هند، در تیم پنجاب حضور یافت و با کارکردگی قابل توجه، توانست جایگاه چشمگیری را کسب کند.

خانم پریتی در صفحۀ تویتر خود مجیب الرحمن را یک "بازیکن فوق العاده" خوانده است.

این هنرپیشۀ معروف سینمای هند در پاسخ به یک سوال صدای امریکا نگاشته است "مجیب از استعداد خوب و فوق العادۀ برخوردار است. از بخت بد که در رقابت مجروح شد، اما خوشحال استیم که مجیب در تیم پنجاب بازی کرد."

در یک رقابت هفتۀ گذشته دست مجیب حین رقابت مصدوم شد و در رقابت های بعدی حضور نیافت. تیم پنجاب روز یکشنبه 20 می، از رقابت های لیگ تجارتی هند حذف شد.

مجیب الرحمن ملی پوش نوجوان افغان و پریتی زینتا هنرپیشۀ معروف سینمای هند و مالک تیم کرکت پنجاب
مجیب الرحمن ملی پوش نوجوان افغان و پریتی زینتا هنرپیشۀ معروف سینمای هند و مالک تیم کرکت پنجاب

مجیب الرحمن که برای نخستین بار است در رقابت های آی پی ال بازی می کند، با درخشش چشمگیر توانست در ۱۱ بازی، ۱۴ وکت بگیرد و مورد ستایش و قدردانی مبصرین و هواخواهان کرکت قرار گیرد.

مجیب الرحمن به صدای امریکا گفت که با حضور در آی پی ال، تجربۀ جدیدی حاصل کرده و اشوین، بازیکن معروف کرکت هند، شیوۀ جدید توپ اندازی را آموخته است.

تیم بازیکن تیم ملی کرکت أفغانستان از مالک و مدیر مسوول تیم پنجاب سپاسگزاری کرد که به وی اجازۀ بازی در میدان را دادند. مجیب این را هم گفت که پریتی زنتا از او خواسته است تا "مانده نباشی را در زبان پشتو به وی بیاموزاند" و او هم اینکار را کرده است.

آی پی ال، در دنیای رقابت های تجارتی کرکت، یکی از بزرگترین لیگ های جهان به شمار می رود که در آن برعلاوۀ سه بازیکن تیم ملی کرکت أفغانستان، بازیکنان سایر تیم های جهان نیز بازی می کنند.

XS
SM
MD
LG