لینک های دسترسی

Breaking News

نامزدان دموکرات خواستار مبارزۀ قاطع علیه تروریزم


دومین مناظرۀ تلویزیونی نامزدان دموکرات در ایالت ایووا
دومین مناظرۀ تلویزیونی نامزدان دموکرات در ایالت ایووا

دردومین مناظره ، نامزدان دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مبارزه تهاجمی تر علیه گروه دولت اسلامی را وعده دادند.

یک روز پس از حملات هماهنگ شده در پاریس و کشته شدن ۱۲۹ تن ، تروریزم یکی از موضوعات اصلی مناظرۀ نامزدان دموکرات اتتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را احتوا میکرد.

اغاز مناظره به احترام قربانیان واقعات دهشت افگنی در پاریس، لحظه یی سکوت کردند و سپس مناظره توسط هیلری کلنتن وزیر امورخارجه پیشین گشایش یافت.

.نامزدان دموکرات انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظرۀ تلویزیونی در ایالت آیووا وعدۀ مبارزه جدی ترعلیه گروه دولت اسلامی سپردند.

خانم کلنتن ، گروه دولت اسلامی را تهدید بین المللی عنوان کرده گفت باید به گروه دولت اسلامی به عنوان یک تهدید بین المللی از سوی یک شبکه تروریستی بین المللی نظرکرد. ین نمی تواند به تنهایی مهار شود - آن را باید شکست داد این صرف مبارزۀ امریکا نیست.

خانم کلنتن و مارتین اومالی، والی سابق ایالت مریلند تعهد خود را به آوردن ۶۵۰۰۰ پناهنده به ایالات متحده که باید با دقت بررسی شوند، تکرار کردند.

برنی ساندرز بااشاره به رأی سال ۲۰۰۳خانم کلتنن برای جنگ عراق گفت که وی شدیدا مخالف آن جنگ بود که منجر به درهم پاشیدن منطقه و ظهور القاعده و گروه دولت اسلامی شد.

به دنبال حملات پاریس ، نامزدان جمهوریخواه نیز روی آن طرح ها تاخت و تاز کردند چنانچه دانالد ترمپ ،نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری گفت : رئیس جمهور ما می خواهد ۲۵۰ هزار سرباز دیگر را به سوریه داخل کند.

هیچ یک از نامزدان معلومات اساسی تازه را در مورد ستراتژی های خود برای مقابله با گروه دولت اسلامی ارائه نکردند. مناظرۀ دموکرات ها باردیگر در ماه دسمبر برگزار میشود که بیشتر روی مسایل تروریزم متمرکز خواهد بود.

XS
SM
MD
LG