لینک های دسترسی

Breaking News

دونالد ترمپ یک رسم دیرینۀ دیگر را نیز شکست


دونالد ترمپ رئیس جمهور ایالات متحده میگوید که در ضیافت مجمع خبرنگاران به میزبانی قصر سفید اشتراک نخواهد کرد.

رئیس جمهور ایالات متحده روز شنبه در یک پیام تویتر نوشت : "من در ضیافت شام که امسال برای خبرنگاران در قصر سفید تدویر میشود، اشتراک نخواهم کرد، به آرزوی یک شام خوش و فوق العاده برای همه."

رئیس جمهور ترمپ در مورد عدم حضور و اشتراک اش دراین محفل، معلومات ارایه نکرده است .

محل جمع آوری اعانه همه ساله، سیاستمداران، خبر نگاران و افراد سرشناس را طی ضیافتی در قصر سفید دورهم می آورد و معمولا رئیس جمهور و بانوی اول نیز درین گردهمایی حضور به هم میرسانند.

این محفل با طنز و شوخی های یک تن از کمیدین های معروف آغاز میشود که معمولا رئيس جمهور را هدف قرار میدهد، و با یک خطابۀ طنز آمیز توسط خود رئيس جمهور در مورد رسانه ها و مخالفان سیاسی دنبال میگردد که غالبا یک رویداد جالب و سرگرم کننده است.

ترمپ در سال های اخیر به طور منظم درضیافت های قصرسفید که برای خبرنگاران و سیاستمداران برگزار شده بود، به حیث یک فرد مشهور و به عنوان ستاره تلویزیونی و مالک مراسم مجلل و با شکوه ملکۀ زیبایی اشتراک میکرد.

اودرماه اپریل ۲۰۱۶ که به هدف کمپاین انتخابات ریاست جمهوری آمده بود، در آخرین همچو ضیافتی که در آن رئیس جمهور پیشین براک اوباما مهمان افتخاری بود، نیز از اشتراک خود داری کرد.

اما عدم اشتراک او به این معنی نبود که آقای ترمپ در محراق شوخی و طنز قرار نگیرد.

در جریان آن محفل، آقای اوباما در حالی که تعجب کرد که چرا پیشتاز حزب جمهوریخواه درانتخابات ریاست جمهوری حضور ندارد، با شوخی گفت که ممکن است در منزلش نشسته غذا میخورد یا تویت میکند.

رئیس جمهور ترمپ برای ابراز نظر، بیشتر از تویتر استفاده میکند.

دونالد ترمپ در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما گفته بود آقای اوباما در ایالات متحده تولد نشده است و باید اسناد ثبت تولدش را نشان دهد.

آقای اوباما به آن دلیل آقای ترمپ را مورد شوخی قرار داد.

هر باری که آقای ترمپ درهمچو ضیافت ها شرکت کرده بود اغلب دوربین کمره بالای او متمرکز شده و هدف شوخی ها و طنز قرار گرفته است.

آقای ترمپ در سال ۲۰۱۱، حضور داشت، که اوباما حین سخنرانی در تالار این ضیافت در مورد مصارف وی پی در پی شوخی کرد.

رئیس جمهور ترمپ از زمان آغاز کار خود به شدت رسانه ها را مورد انتقاد قرار داده و برخی از رسانه های خبری را متهم بر نشر اخبار جعلی نموده و آنها را دشمن مردم امریکا خوانده است. اما آقای ترمپ به روز جمعه گفت که او فقط اخبار جعلی را دشمن مردم امریکا خوانده است.

XS
SM
MD
LG