لینک های دسترسی

Breaking News

همسر پسر دونالد ترمپ از شوهرش طلاق می گیرد


دونالد ترمپ پسر که بزرگترین فرزند رئیس جمهور کنونی ایالات متحده است، با ونیسا آیدین که در گذشته مودل بود، در سال ۲۰۰۵ میلادی در ایالت فلوریدا ازدواج کرد
دونالد ترمپ پسر که بزرگترین فرزند رئیس جمهور کنونی ایالات متحده است، با ونیسا آیدین که در گذشته مودل بود، در سال ۲۰۰۵ میلادی در ایالت فلوریدا ازدواج کرد

ونیسا ترمپ، همسر پسر ارشد دونالد ترمپ، رئیس جمهور امریکا، که او نیز دونالد ترمپ جونیر نام دارد، روز پنجشنبه در محکمه ای واقع در شهر نیویارک خواهان طلاق از شوهرش شد.

ونیسا ترمپ گفته است که جدایی از شوهرش اش "بدون هرگونه تردید" صورت خواهد گرفت. اما جزئیات دلیل جدایی این زوج به دلیل حراست از حریم خصوصی شان، افشا نشده است.

دونالد ترمپ جونیر و همسرش ونیسا ترمپ که هر کدام۴۰ سال دارند، با نشر اعلامیه ای گفته اند که "پس از ۱۲ سال ازدواج، تصمیم گرفتیم تا به راه های جداگانه برویم. همیشه به یکدیگر و خانواده همدیگر احترام زیاد داشته ایم."

این زوج که دارای پنج فرزند اند، همچنین گفته اند که حراست از فرزندان شان در اولویت زندگی شان قرار خواهد داشت.

دونالد ترمپ پسر که بزرگترین فرزند رئیس جمهور کنونی ایالات متحده است، با ونیسا آیدین که در گذشته مودل بود، در سال ۲۰۰۵ میلادی در ایالت فلوریدا ازدواج کرد.

در ماه های اخیر، دونالد ترمپ جونیر به عنوان یکی از چهره های اصلی تحقیقات در مورد ارتباط احتمالی تیم مبارزات انتخاباتی دونالد ترمپ با روسیه قرار داشته است. رئیس جمهور ایالات متحده هر گونه ارتباط پسرش با روسیه را تکذیب کرده است.

دونالد ترمپ جونیر در جریان مبارزات انتخاباتی ۲۰۱۶ ایالات متحده، جلسه ای را با یک وکیل روسی در ترمپ تاور واقع در شهر نیویارک سازماندهی کرد. بر اساس برخی گزارش ها، این وکیل روسی ادعا کرده بود که معلوماتی در اخیتار دارد که می تواند مبارزات انتخاباتی هیلری کلنتن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ امریکا را، تخریب کند.

XS
SM
MD
LG