لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ، تروریزم را بزرگترین تهدید جهانی به آزادی بیان خواند


دونالد ترمپ رئیس جمهور ایالات متحده میگوید که تروریزم، بزرگترین تهدید جهانی به آزادی ادیان است. آقای ترمپ شام شنبه در جریان گردهمایی در شهر واشنگتن دی سی گفت که ایالات متحده اجازه نخواهد داد تا افراطگرایان در ایالات متحده پناهگاه امن یافته و افراطگرایی گسترش یابد.

اقای ترمپ در جریان یک گردهمایی تحت نام راهپیمایی برای تجلیل از ازادی سخنرانی کرد که شام شنبه از جانب یک گروه محافظه کار مسیحی در واشنگتن دی سی راه اندازی شده بود.

رئیس جمهور ترمپ در سخنانش گفت: "یکی از جدی ترین تهدیدات به ازادی ادیان در جهان امروز، تهدید تروریزم است، به ویژه انچه بنام تروریزم اسلام افراطی، نامیده شده است."

ترمپ افزود که "اجازه نخواهیم داد تا این نوع تروریزم و افراطگرایی در کشور ما گسترش یافته و یا درشهر ها و سواحل ما، پناهگاه امن بیابند."

اقای ترمپ که سه روز قبل از روز چهارم جولای، روز استقلال امریکا، صحبت میکرد، متعهد شد که تعهداتی را که در مبارزات انتخاباتی اش برای رسیدگی به نظامیان سابقه دار امریکایی کرده بود، حفظ خواهد کرد.

شما برای دفاع از کشور و مردم و بیرق امریکا ، خون خود را ریختید و محبت و روح خود را وقف کردید، و وفاداری شما به ملت ما تنها در کلمات نه بلکه درعمل محاسبه خواهد شد.

رئیس جمهور ترمپ از حمایت قوی جامعه مسیحیان انجیلی (شاخه از مسیحیان پروتستانت) برخوردار است.

XS
SM
MD
LG