لینک های دسترسی

Breaking News

فیسبوک خواست پاکستان را رد کرد


رسانۀ اجتماعی فیسبوک دو هفته قبل اعلام کرد که  شمار کابران آن به بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان رسیده است
رسانۀ اجتماعی فیسبوک دو هفته قبل اعلام کرد که  شمار کابران آن به بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان رسیده است

رسانۀ اجتماعی فیسبوک تقاضای مقامات پاکستانی را مبنی بر ارتباط دادن شمارۀ موبایل کاربران جدید فیسبوک، برای رسیدگی به مشکلات ناشی از ایجاد صفحات جعلی، رد کرده است.

سخنگوی فیسبوک در نامه یی به صدای امریکا گفته است که مقامات پاکستانی از آنان خواسته بودند تا شمارۀ تیلیفون کابران را با صفحات جدید فیسبوک شان وصل کنند.

کریستین چین، نگاشته است که فیسبوک مبارزه خود را برای حراست از کاربران آن شبکه از مداخله های غیر ضروری و بیش از حد حکومات، ادامه خواهد داد.

در نامۀ سخنگوی فیسبوک نگرانی از هرگونه خطری که متوجه کابران فیسبوک باشد، ابراز شده است.

رسانۀ اجتماعی فیسبوک دو هفته قبل اعلام کرد که شمار کابران آن به بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان رسیده است.

فیسبوک که فعالیت آن در سال ۲۰۰۴ میلادی آغاز شد، کاربران آن محدود به محصلین پوهنتون هارورد بود. حال که شمار کاربران این شبکۀ بزرگ رسانه‌ای به دو میلیارد کاربر رسیده است، این شبکۀ رسانه یی مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا این شبکه به گروه های افراطی اجازه داده است تا به سادگی پیام های افراطگرایی شان را از طریق صفحۀ فیسبوک نشر کنند.

مارک زاکربرگ، رئیس و بنیانگذار فیسبوک، روز سه شنبه خطاب به کاربران فیسبوک از فعالیت های شبکۀ رسانه‌ای دفاع کرد و گفت که افتخار دارد که شرکت وی نقشی عمدۀ را در قسمت وصلت مردم در سراسر جهان، ایفا کرده است.

حال شمار کاربران فیسبوک نسبت به جمعیت هر کشور جهان بیشتر است و شمار کاربران آن، بیش از ۲۵ در صد نفوس ۷.۵ میلیاردی جهان می باشد.

XS
SM
MD
LG