لینک های دسترسی

Breaking News

سخنگوی پیشین ترمپ، پیشنهاد "رقص با ستارگان" را رد کرد


شان سپایسر در چند ماه کار به صفت سخنگوی قصر سفید روابط پر فراز و نشیب با رسانه ها داشت
شان سپایسر در چند ماه کار به صفت سخنگوی قصر سفید روابط پر فراز و نشیب با رسانه ها داشت

شان سپایسر، سخنگوی پیشین قصر سفید، با یک پیشنهاد جدید روبرو شد؛ به او پیشنهاد شده است تا به عنوان یک چهره جنجالی در مسابقۀ "رقص با ستارگان" شرکت کند، اما آقای سپایسر این درخواست را رد کرده است.

شان سپایسر، ۴۵ ساله، با ریاست جمهوری دونالد ترمپ مشهور شد. او با پیشینۀ حضور در نیروی دریایی امریکا چند سال سخنگوی کمیسیون های داخلی مجلس نمایندگان و شورای ارتباطات حزب جمهوریخواه بود.

آقای سپایسر در دسامبر سال گذشته به صفت سخنگوی قصر سفید معرفی شد، اما به زودی با انتقاداتی از سوی برخی رسانه ها مواجه شد و در مقابل وی رسانه ها را به دروغگویی متهم کرد. اختلاف سپایسر با این رسانه ها تا آنجا پیش رفت که وی آوردن کمره را به نشست های خبری قصر سفید را ممنوع کرد و تنها رسانه ها می توانستند مثل دو دهه پیش، صدای کنفرانس خبری را پخش کنند.

در هفته های اخیر اختلاف آقای سپایسر با رئیس جمهور ترمپ علنی شد تا در نهایت دو هفته پیش از سمت خود استعفا داد. اما در امریکا کناره گیری از چنین سمتی می تواند به باز شدن درآمد های جدید و پیشنهادهای کاری جدیدی بیانجامد. از جمله نگارش کتاب، دعوت به سخنرانی یا کار.

در تازه ترین مورد، پس از کناره گیری شان سپایسر، برنامه محبوب و پر بیننده "رقص با ستارگان" به او پیشنهاد داده است.

برنامه رقص با ستارگان از سال ۲۰۰۵ در شبکه تلویزیونی ای بی سی پخش می شود و در آن زوج هایی متشکل از یک چهره سرشناس و یک رقصنده، هفته ها به رقابت می پردازند.

در هر سال، غیر از ستاره های هالیوود، گاهی چهره های سیاسی و حتی نظامی در آن دعوت می شوند، از جمله بعد از حضور سارا پیلین در انتخابات ۲۰۰۸، دختر او یکی از کسانی بود که در این مسابقه شرکت داده شد.

با این حال، خبرگزارش اسوشیتدپرس به نقل از آقای سپایسر نوشته است، او در شرایط فعلی تمایلی برای حضور در مسابقه رقص با ستارگان ندارد و این دعوت را رد کرده است. او گفته است که برای شرکت در این برنامه وقت ندارد و بسیار گرفتار است.

برخی منابع آگاه می گویند که سپایسر سرگرم مذاکره برای بستن قراردادی برای پیوستن به یکی از شبکه های تلویزیونی است. او همچنین برای چند سخنرانی و نوشتن کتاب خاطرات خود پیشنهاداتی داشته است.

XS
SM
MD
LG