لینک های دسترسی

Breaking News

تلاش فرانسه برای ترویج استفاده از بایسکل


فرانسه می خواهد میزان استفاده از بایسکل را به حیث وسیله نقلیه در این کشور تا سه برابر افزایش بدهد.

صدر اعظم فرانسه با بیان این مطلب افزود که این طرح شامل ساختن مسیر های بهتر بایسکل رانی در امتداد سرک ها، دادن مشوق های مالی به کسانیکه با بایسکل رفت و آمد می کنند و اتخاذ تدابیر بیشتر علیه سرقت بایسکل می باشد.

ایدوارد فلیپ، صدر اعظم فرانسه در یک سخنرانی در شهر نانت در غرب این کشور گفت که هر چند فرانسه میزبان «تور دو فرانس»، مسابقات بایسکل رانی مشهور جهان است، اما به گفته او تا کنون بایسکل رانی در فرانسه به حیث یک ورزش باقی مانده و از بایسکل به حیث وسیله نقلیه در این کشور استفاده زیاد نمی شود.

آقای فلیپ گفت که سهم بایسکل رانی در حمل و نقل عمومی فرانسه تنها سه در صد است، که بسیار پایینتر در مقایسه به شمال اروپا می باشد.

صدر اعظم فرانسه گفت: "ما می خواهیم سهم بایسکل رانی را (به حیث وسیله نقلیه) تا ۹ در صد تا سال ۲۰۲۴ یعنی هنگام میزبانی از بازی های المپیک بالا ببریم."

این در حالیست که شهروندان هالند در ۳۰ در صد از رفت و آمد خود از بایسکل استفاده می کنند.

صدر اعظم فرانسه همچنین گفت حکومت این کشور به کارمندان دولت که در رفت و آمد از بایسکل استفاده کنند، سالانه ۲۰۰ یورو خواهد داد در حالیکه شرکت های خصوصی اجازه خواهند داشت تا کارمندان خود سالانه تا ۴۰۰ یورو پول تشویقی برای استفاده از بایسکل بدهند.

XS
SM
MD
LG