لینک های دسترسی

Breaking News

کشته شدن پنج کارمند شرکت امنیتی و اسارت دو تن در غزنی


افراد مسلح وابسته به گروه طالبان صبح روز یکشنبه با حمله بالای یک کمپنی امنیتی در ولسوالی واغز ولایت غزنی پنج کارمند این کمپنی را به قتل رسانیده دوکارمند دیگر آن را زنده با خود برده اند.

اسماعیل جهانگیر نطاق والی غزنی با تایید این خبر افزود طالبان دو عراده موتر این کمپنی را نیز با خود برده اند.

نطاق والی غزنی در مورد تلفات گروه طالبان در این درگیری معلوماتی نداد اما جنرال نوروز علی محمود زاده آمر امنیت ولایت غزنی میگوید شش نفر طالب نیز در این حادثه کشته شده اند و یک نفر دیگر از کارمندان کمپنی امنیتی زخمی شده است.

نطاق والی غزنی هم چنین از کشته شدن یک طالب در ولسوالی قره باغ خبرداد که در جریان یک درگیری میان قوای امنتی و مخالفین مسلح دولت در منطقه موشکی جان خود را از دست داده است.

بر طبق یک خبر دیگر روز یکشنبه والی غزنی به خانواده هایی که هفته گذشته در اثر انفجار یک موتر مملو ازمواد منفجره خانه هایشان در مناطق محمدالله و چرمگری خساره مند گردیده بود کمک نقدی نموده است. اسماعیل جهانگیر نطاق والی غزنی میگوید به صورت مجموعی برای حدود 80 خانوار مبلغ 824000 افغانی مساعدت صورت گرفته است.

ولایت غزنی در یکصد کیلومتری جنوب غرب کابل پای تخت افغانستان قرار دارد که بدلیل عبور شاهراه کابل هرات از آن مورد توجه مخالفین مسلح دولت افغانستان میباشد از مناطق نا امن این کشور به حساب می آید.

XS
SM
MD
LG