لینک های دسترسی

Breaking News

کشف زندان طالبان در هلمند


کشف زندان طالبان در هلمند
کشف زندان طالبان در هلمند

مقامات دولتی هلمند می گویند که طی عملیات مشترک در ولسوالی نوزاد آن ولایت ١٣ فرد مخالف دولت را از بین برده و در منطقه نل آن ولسوالی یک زندان طالبان را کشف نموده اند که در آن سی زندانی به سر می بردند و این زندانیان آزاد گردیدند.

داود احمدی، سخنگوی والی هلمند روز دوشنبه به رادیو اشنا گفت که این عملیات دو شب متواتر در ولسوالی نوزاد صورت گرفت که در نتیجه بشمول ملا معتصم ولسوال نام نهاد طالبان ١٢ تن از همراهان وی کشته شدند.

احمدی افزود که در جریان دوسال این بار سوم است که در هلمند زندانها ی مخفی طالبان کشف میگردد که زندانیان ان افراد مخلتف از مناطق مختلف کشور می باشند.

وی همچنان درباره قتل دو طالب مسلح از سوی مردم قریه تریخ داور ولسوالی ناوه ولایت هلمند گفت .

احمدی از اتحاد مردم قریه مذکور در برابر ظلم ابراز خوشی نموده گفت که اداره دولتی پشتیبان مردم مظلوم است.

از سوی دیگر، نظرعلی واحدی، رئیس امنیت ملی ولایت هلمند، از دستگیری یک گروه دهشت افگن خبر میدهد وی میگوید که این گروه در شهر لشکرگاه در این اواخر دو پولیس، بشمول یک کارمند امنیت ملی یک عضو شورای عالما را به قتل رسانیده است و در این شهر شش انفجار را انجام داده است که سبب کشته شدن دهها تن از افراد ملکی گردیده است.

ملا تور پټکی از جانب این گروه که مسول شان ملا سید علم می باشد به قتل رسیده و شش انفجارداخل شهر هم از جانب این گروه صورت گرفته است .

وی افزود که ٢٠ بشکه مواد کیمیاوی که از آن در تهیه هیرویین استفاده می شود نیز از سوی منسوبین امنیت ملی در ولسوالی مارجه کشف شده است.

XS
SM
MD
LG