لینک های دسترسی

Breaking News

اوباما: 'طوفان بحری آیرین یک طوفان تاریخی خواهد بود.'


اوباما: 'طوفان بحری آیرین یک طوفان تاریخی خواهد بود.'
اوباما: 'طوفان بحری آیرین یک طوفان تاریخی خواهد بود.'

بارک اوباما رئیس جمهور امریکا باشنده گان ایالات سواحل شرقی امریکا را ترغیب می نماید تا اقدامات احتیاطی را قبل از طوفان شدید اتخاذ نمایند که مقامات بیم دارند ممکن باعث سیلاب ها و قطع برق گردد.

آقای اوباما به روز جمعه گفت نشانه های موجود است که طوفان بحری "آیرین" یک طوفان تاریخی خواهد بود. وی گفت امریکا باید برای بدترین حالت آمادگی داشته باشد. وی گفت به هر کسی که هدایت داده شده که منازل شان را ترک گویند باید از آن پیروی نماید.

گورنر های ایالات نارت کارولاینا، ویرجینیا، مریلند، دلویر، نیوجرسی، و نیویارک حالات اضطرار، و آمادگی جهت رسیدگی به واقعات عاجل را قبل از وقوع طوفان بحری "آیرین" اعلان نموده اند. قرار است این طوفان به روز شنبه صورت گیرد.

طوفان بحری آیرین
طوفان بحری آیرین

جنت نپولیتانو، وزیر امنیت ملی امریکا به روز جمعه گفت مقامات فدرال این طوفان بحری را بسیار جدی می گیرد. وی گفت رئیس جمهور به تمام مؤسسات هدایت داده تا تمام منابع و وسایل ضروری را در دسترس قرار دهند.

اداره طوفان های بحری ملی امریکا، می گوید طوفان آیرین یک اندازه ضعیف گردیده است و باد و شمال به حد اعظمی ۱۷۵ کیلو متر فی ساعت در حرکت است. ولی هنوز هم یک طوفان شدید به شمار می رود که به درجه دوم قرار دارد.

مقامات هواشناسی، پیشگویی می نمایند که این طوفان زمانی که به ایالت نارد کارولاینا نزدیک شود، قویتر شده می رود.

هشداریه های طوفان بحری در قسمت بیشتر مناطق ساحل شرقی امریکا داده شده و مقامات در بعضی ساحات باشنده گان محل و سیاحین را تخلیه نموده اند.

XS
SM
MD
LG