لینک های دسترسی

Breaking News

مرحلهٔ دوم لیگ برتر کرکت هند در امارات متحده عرب برگزار می‌شود


رقابت‌های لیگ برتر کرکت ۲۰۲۱ هند که به دلیل شیوع کروناویروس متوقف شد، در ماه‌های سپتمبر و اکتوبر سال جاری در امارات متحدهٔ عرب راه اندازی خواهد شد.

فصل ۱۴ این رقابت‌ها در اوایل ماه اپریل آغاز شده بود. اما بورد کرکت هند پس از آن این سلسلهٔ رقابت‌ها را متوقف کرد که برخی از بازیکنان و اعضای مدیرهٔ تیم‌ها به کووید۱۹ مبتلا شدند.

از آن پس، هند با شماری از کشورها و شورای بین المللی کرکت در تماس بود تا چگونه برای این رقابت‌ها در جریان سایر رقابت‌های جهانی جایگاهی دریابد.

با آنهم کرکت بورد هند با نشر اعلامیه‌ای گفته است که مرحلهٔ دومی این بازی‌ها را به دلیل کروناویروس نه بلکه به سبب باران‌های موسمی به امارات متحدهٔ عرب انتقال می‌دهد.

برعلاوه، قرار است بازی‌های جام جهانی ۲۰ اووره نیز در هند برگزار شود. هند از شورای بین المللی کرکت مهلت خواسته است تا تصمیم بگیرد که آیا قادر است این بازی‌‌ها را در ماه‌های اکتوبر و نومبر برگزار کند یا نه.

انتظار می‌رود که شورای بین المللی کرکت به روز سه شنبه آینده در مورد چگونگی برگزاری جام‌جهانی بازی‌های ۲۰ اووره صحبت کند.

در رقابت‌های لیگ برتر هند،‌ در کنار بازیکنان معروف جهان، بازیکنان تیم ملی افغانستان - محمد نبی عیسی‌خیل، راشد خان آرمان و مجیب الرحمان - نیز اشتراک دارند و در تیم سن‌رایزرز حیدر‌آباد بازی می‌کنند.

XS
SM
MD
LG