لینک های دسترسی

Breaking News

هوشدار رهبر روحانی ایران


هوشدار رهبر روحانی ایران
هوشدار رهبر روحانی ایران

آیت الله خامنه یی رهبر روحانی ایران هوشدار داده است که کشورش انتقام تعزیرات وضع شدۀ غرب بر تورید تیل ایران را، خواهد گرفت.

به دنبال نشر گزارش های خبری یی که بیانگر نگرانی پنیتا از حملۀ احتمالی اسراییل در چند ماه آینده بر ایران بود، خامنه یی همچنان گفت که ایران اینگونه حمله را بی پاسخ نخواهد ماند.

گزارشی که به روز پنجشنبه در روزنامۀ واشنگتن پوست به نشر رسید و سپس در منابع خبری دیگر هم رخنه کرد، حاکی بود که وزیر دفاع امریکا نگران است که اسراییل احتمالاً تا ماه اپریل بر ایران حمله نماید. وی هدف این حملۀ احتمالی را، متوقف ساختن ایران از پیشرفت در راه ساخت بم اتم خواند.

قابل یاد آوریست که درین گزارش ها، نقل قول مستقیمی از آقای پنیتا آورده نشده و نه تبصره یی از وی به نشر رسیده است.

خامنه یی روز جمعه در خطابۀ تلویزیونی یی که به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی ایران ایراد کرد، واکنش خود را در برابر این گزارش ها نشان داد.

خامنه یی گفت که تعزیرات وضع شده، بر ارادۀ ایران مبنی بر ادامۀ برنامۀ هسته یی اش، هیچ اثری نخواهد گذاشت. وی افزود که ایران از هر ملت و یا گروهی که قصد مقابله با اسراییل را داشته باشد، حمایت خواهد کرد.

"این تحریم ها برای فشار بر ایران، برای عقب نشینی در قضیۀ هسته یی و قضایای دیگر است. خوب وقتی ما عقب نشینی نکردیم چه اتفاقی می افتد؟ این تحریم ها بر اینست که ایران را وادار به عقب نشینی کنند، ایران هم که عقب نشینی نخواهد کرد."

قابل یاد آوریست که ایران همواره بر صلح آمیز بودن برنامۀ هسته یی اش تأکید داشته است.

XS
SM
MD
LG