لینک های دسترسی

Breaking News

کشته شدن شش نفر در حملات در جنوب اسرائیل


کشته شدن شش نفر در حملات در جنوب اسرائیل
کشته شدن شش نفر در حملات در جنوب اسرائیل

حداقل شش نفر در حملاتی که به نظر هماهنگ شده می آید در جنوب اسراییل کشته شدند. مامورین اسراییلی می گویند حملات بر موتر ها به صورت سریع به روز پنجشنبه در نزدیکی سرحد با مصر در صحرای سینا صورت گرفت. که بر علاوه شش کشته ۲۵ نفر دیگر مجروح گردیدند. اردوی اسراییل می گوید در یک حادثه حمله کنندگان بر یک بسی که از شهرک بیرشیبا بجانب ایلاد در امتداد سرحد با مصر در حرکت بود، حمله نمودند. آنان می گویند مردان مسلح ناشناس بر یک گزمه نظامی و یک موتر شخصی هم حمله ور شدند. ایهود بارک، وزیر دفاع اسراییل می گوید دهشت افگنان در عقب این حملات قرار دارند، وی اشاره رساند که حماس منبع این خشونت ها میباشد.

حداقل شش نفر در حملاتی که به نظر هماهنگ شده می آید در جنوب اسراییل کشته شدند.

مامورین اسراییلی می گویند حملات بر موترها به صورت سریع به روز پنجشنبه در نزدیکی سرحد با مصر در صحرای سینا صورت گرفت. که بر علاوه شش کشته ۲۵ نفر دیگر مجروح گردیدند.

اردوی اسراییل می گوید در یک حادثه حمله کنندگان بر یک بسی که از شهرک بیرشیبا بجانب ایلاد در امتداد سرحد با مصر در حرکت بود، حمله نمودند. آنان می گویند مردان مسلح ناشناس بر یک گزمه نظامی و یک موتر شخصی هم حمله ور شدند.

ایهود بارک، وزیر دفاع اسراییل می گوید دهشت افگنان در عقب این حملات قرار دارند، وی اشاره رساند که حماس منبع این خشونت ها میباشد.

XS
SM
MD
LG