لینک های دسترسی

Breaking News

کشته شدن یک قوماندان پولیس محلی در لوگر


صحنۀ حمله انتحاری در لوگر
صحنۀ حمله انتحاری در لوگر

یک حمله کننده انتحاری در داخل قوماندانی امنیه ولایت لوگر یک قوماندان پولیس محلی را هدف قرار داد و به شمول قوماندان پولیس محلی هشت تن را کشت و چهار تن دیگر را زخمی نمود.

مل پاسوال عبدالحکیم اسحاق زی، قوماندان امنیه ولایت لوگر به صدای امریکا گفت که ساعت ده صبح امروز دوشنبه مهاجم انتحاری که ملبس به یونیفورم پولیس محلی بود در نظام قراول این قوماندانی بر سمونمل سبزلی ستانکزی قوماندان محلی پولیس حمله کرد.

آقای اسحاق زی گفت که در این رویداد پنج تن از نگهبانان و دو تن دیگر که گفته می شود افراد غیرنظامی بودند، کشته شدند و چهار منسوب پولیس محلی زخم برداشتند.

آقای اسحق زی گفت " تا حال هویت حمله کننده انتحاری مشخص نشده است و این هم معلوم نیست که چگونه نامبرده به قوماندانی داخل گردیده است. اما پولیس تحقیقات را آغاز نموده اند.".

یکتعداد شاهدان عینی می گویند شخص انتحار کننده نخست قوماندان پولیس محلی را در بغل گرفت و سپس مواد انفجاری همراهش را منفجر کرد. مقامات از آغاز تحقیقات در این مورد خبر داده اند.

مسؤلیست این حمله را گروه طالبان به دوش گرفته است. ذبيح الله مجاهد که خود را سخنگوی طالبان می خواند به رسانه ها گفته است که در حمله مهاجم آن گروه، به شمول قوماندان پولیس محلی ١٢ پولیس کشته شده است.

در یک رویداد دیگر، در یک حملۀ انتحاری در ولایت ننگرهار نیز دو پولیس کشته شد و دو نفر دیگر زخم برداشت. مقامات ولایت ننگرهار گفته اند که این حمله ساعت هفت صبح در نزدیکی گمرک ولایت ننگرهار بر یک موتر اکادمی پولیس صورت گرفته است.

XS
SM
MD
LG